خبرگزاری کار ایران

از ۱۲ تا ۱۴ آبان برگزار می شود ؛

برپایی نمایشگاه عملکرد آبان تا آبان با محوریت «زنجان در مسیر توسعه»

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۲۵۱

سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان از برگزاری نمایشگاه آبان تا آبان با محوریت زنجان در مسیر توسعه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از (١٢ تا ١٤ آبان ماه) در مجموعه تاریخی و فرهنگی شهرداری(کارخانه کبریت سابق)به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسن رضا مرادی، امروز با اعلام این خبر، گفت: در این نمایشگاه عملکرد یکساله شهرداری زنجان از آبان ۹۶ تا آبان ماه ۹۷ در قالب  ۱۰ سازمان و مناطق سه گانه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی، استقرار سامانه ۱۳۷، پاسخگویی مستقیم مسئولان شهرداری به شهروندان و برگزاری کنفرانس خبری را از دیگر برنامه‌های جنبی  نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه عنوان کرد.

مرادی آشنایی شهروندان با اهم فعالیت‌های صورت گرفته توسط مجموعه شهرداری را از اهداف این نمایشگاه دانست وگفت: با برگزاری این نمایشگاه سعی می شود تعامل شهروندان با شهرداری را تقویت کنیم .

سرپرست ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان ادامه داد: با توجه به گستردگی وظایف شهرداری و آشنایی شهروندان با حقوق قانونی خود و شهرداری می‌توانیم در ارائه نحوه عملکرد هر چه بهتر خدمات شهری تاثیر گذار باشیم و هر چقدر شهروندان در جریان عملکرد مجموعه مدیریت شهری قرار بگیرند ارائه خدمات راحت تر خواهد بود.

مرادی توسعه و ترویج فرهنگ عمومی در مدیریت شهری، اصلاح نگرش به مدیریت شهری، شناساندن پتانسیل های سرمایه‌گذاری در حوزه شهری و تشویق و ترغیب شهروندان به مشارکت در مسائل و معضلات شهری را از دیگر اهداف این نمایشگاه  برشمرد و افزود: امید است با مشارکت سازمان‌ها و زیر مجموعه های شهرداری زنجان به اهداف پیش رو دست یابیم.

سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان ایجاد نگاه نقادانه شهروندان در حوزه مدیریت شهری را لازمه پیشرفت و آبادانی شهر دانست وگفت: مطالبه گری شهروندان از مدیریت شهری می تواند اهرم افزاینده برای حرکت رو به جلو در مدیریت شهری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز