خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

تعویض سرمربی هم کارساز نبود/خونه به خونه بابل در سراشیبی سقوط

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۱۹۲

در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم خونه به خونه مازندران در اراک مغلوب میزبان خود شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم فوتبال خونه به خونه بابل که وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد ،عصر امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم قدرتمند آلومینیوم این شهر شد.

این دیدار که تا دقیقه ۶۰ بازی پایاپای و یک فوتبال نزدیک به هم ، با یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه آلومینیوم به جنجال کشیده شد.

بابلی ها با اعتراض شدید به داوری معتقد بودند که داور می بایست خطای مدافع ایرالکو را بر روی باباگلی اعلام می کرد اما این اعتراض ثمره ای جز ۱۰ نفره شدن برای قرمز پوشان مازندران نداشت.

در این اعتراضات، اسماعیل کیانی مهاجم گلزن خونه به خونه با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان نظرمحمدی ۳۰ دقیقه پایانی را ده نفره دنبال کنند.

پس از ده نفره شدن خونه به خونه، فشار حملات شاگردان محمد ربیعی در آلومینیوم دوچندان شد طوری که دروازه رضا حیدری بارها مورد تهدید قرار گرفت.

بالاخره در دقیقه ۹۱ سید میثم آقایی موفق شد قفل دروازه خونه به خونه را بشکند و ۳ امتیاز با ارزش این دیدار را به اراکی ها هدیه کند.

آلومینیوم اراک با این پیروزی ارزشمند خانگی ۱۵ امتیازی شد و به صورت موقت با یک بازی بیشتر نسبت به سرخپوشان پاکدشت با یک پله صعود به رده پنجم جدول صعود کرد.

خونه به خونه بابل نیز ۵ امتیازی باقی ماند  و بابلی ها خوش شانس بودند که شهرداری تبریز، ملوان ته جدولی را شکست داد تا همچنان در رده پانزدهم جدول لیگ دسته اول باقی بمانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز