خبرگزاری کار ایران

انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۹۸

در انتخابات مجمع عمومی اعضای کانون انجمن های صنفی‌ کارگران واستادکاران صنعت ساختمان استان قزوین ، هیات مدیره و بازرسان این تشکل عالی انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخابات هیئت مدیره و بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران صنعت ساختمان استان قزوین برای انتخاب هیئت مدیره، بازرسان جدید هیات‌مدیره  شامگاه روز گذشته (شنبه ۵آبان ماه) در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی از مجموع ۴ انجمن صنفی مادر و ۸ انجمن صنفی تخصصی دارای اعتبار، ۱۰ انجمن صنفی واجد شرایط رای دهی بودند که پس از ارائه گزارش هیات مدیره و بازرسان، از میان ۱۹ نفر کاندیداهای هیات مدیره ۹ نفر به عنوان عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل و از بین ۳ نفر کاندیداهای بازرسان ۱ نفر به عنوان بازرس اصلی و ۱ نفر به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

در این انتخابات از میان نامزدان حاضر «سیدمحمدحسینی آشنستانی»، «حسن خدادادی»، «قدیر قدیری»، «تقی سعیدی»، «نبی اله کاظمی»، «محمد باجلان»، «یعقوب مایانی»، «محمد اقبالی زاده» و «علی واعظی» به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره کانون کارگران و استادکاران صنعت ساختمان استان قزوین انتخاب شدند.

و همچنین براساس نتایج این انتخابات «حسین درویشوند»، «فرهاد داوران» به عنوان اعضای علی البدل هیت مدیره انتخاب شدند.

«علی ملاحسینی» به عنوان بازرسان اصلی و «محمد بهرامی» به عنوان بازرسان علی البدل کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی  استان قزوین انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز