خبرگزاری کار ایران

برانکو: هیچ فینالی مثل فینال تهران نمی‌شود/ با همه مشکلات قهرمان خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۸۳

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش در آستانه فینال آسیا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: خوشحال و مفتخر هستم که برای فینال لیگ قهرمانان آسیا به ژاپن می‌رویم. افتخار بزرگی است که عضوی از فینال هستیم اما از آن مهمتر و قشنگتر این است که بازی برگشت در تهران خواهد بود و قطعاً هیچ فینالی مثل فینالی که قرار است در تهران باشد نخواهد بود. چنین جو و شرایطی فوق‌العاده خواهد بود و می‌تواند یک نمایش خوب برای فوتبال ایران باشد. البته با تمام خوشبینی‌مان راهی ژاپن می‌شویم و حق این را داریم که امیدوار باشیم و برای خودمان بلندپروازی داشته باشیم. 

وی افزود: اعتماد و اعتقاد کامل به بازیکنانم دارم و اراده خود را به بهترین نحو در بازی دیروز نشان دادیم. بازیکنان نشان دادند که ریکاوری شده و به وضعیت اول خود برگشته‌اند و از لحاظ ذهنی همه چالش‌ها را پشت‌سر گذاشته‌اند. طبیعی است که این مسابقه یک فینال است و همه حق خوشبینی دارند و ما در بهترین لحظات زندگی خودمان هستیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اتفاقات پس از بازی با سایپا هم گفت: من خیلی زود به رختکن رفتم و از اولین نفراتی بودم که وارد رختکن شدم. قبل از هرچیزی از داوران و تصمیمات آنها در طول بازی عصبانی هستم و گلی‌هم که خوردیم کاملاً مردود بود و مسائل دیگری هم که قابل گفتن نیست. طبیعی است همه تیم‌ها مقابل ما محکم‌تر از همیشه ظاهر می‌شوند ولی با وجود همه این مسائل و مشکلات ما دوباره قهرمان می‌شویم. من نمی‌خواهم در مورد درگیری‌ها صحبت کنم ولی به بازیکنانم یاد می‌دهم که در چهارچوب مقررات ورزشی رفتار کنند و طبیعی است که همه تیم‌ها دوست دارند پرسپولیس را ببرند و بعضی وقت‌ها می‌بینید که از موارد غیرورزشی استفاده می‌شود. 

برانکو در مورد بازیکنانش در دیدار رفت فینال آسیا عنوان کرد: همه بازیکنان ما بازی خواهند کرد. مصدومیت پیش خواهد آمد و اجتناب ناپذیر است. این بازی را فقط و فقط بر بازیکنانم تکیه می‌کنم و فقط فلسفه و دیدگاه خودمان را دنبال خواهیم کرد. تیم کاشیما را آنالیز می‌کنیم و دو بازی آخر آنها در نیمه نهایی از اصلی ‌ترین آنالیزهای ما خواهد بود.

وی در مورد حضور نمایندگان باشگاه کاشیما در تهران برای دیدن امکانات و اینکه آیا پرسپولیس هم به ژاپن نماینده فرستاده یا نه، گفت: یک گروه از ما زودتر خواهند رفت و با سفارت ایران در ژاپن دائما در تماس خواهیم بود کاملاً آنجا خدمات لازم را از طریق سفارت دریافت خواهیم کرد. اما اینکه نماینده بفرستیم و کارهای این چنینی انجام دهیم نه. این را هم به خاطر داشته باشید که تا بازی برگشت روزهای زیادی مانده است و آنها وقت کافی داشته‌اند که افرادی را برای سنجش شرایط به تهران بفرستند اما ما وقت کمی داشتیم و امکان انجام این کار وجود نداشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد تفاوت ساعت بازی در ژاپن عنوان کرد: ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی بازی خواهیم کرد و به خاطر همین تمرینات‌مان را قبل از ظهر برگزار می‌کنیم. فاز اول تطبیق بچه‌ها با ساعت و شرایط جوی به این شکل خواهد بود. 

برانکو در مورد نقطه قوت کاشیما که خط حمله این تیم است و قدرت تدافعی پرسپولیس گفت: مشخصه همه تیم‌های شرق آسیا و همچنین خاور میانه این است. به طور مثال الدحیل که خط حمله فوق‌العاده‌ای دارد و همینطور السد که بازیکنان بین‌المللی و گرانقیمتی داشت، آنها همه کار می‌کنند و اصرار به این دارند که خط حمله قوی داشته باشند. همه ما این را می‌دانیم. این را هم می‌دانیم که تیمی که به فینال راه پیدا می‌کند نمی‌تواند ضعیف باشد و می‌دانم که کار سختی خواهیم داشت ولی ما به دنبال رویای خود هستیم.

وی افزود: آنها سبک بازی متفاوتی نسبت به تیم‌های خاورمیانه دارند. خیلی تکنیکی هستند اما خلاقیت ذاتی ندارند و به همین دلیل از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند. مخصوصاً کاشیما که یک برزیلی به نام سرجینیو دارد که گلزن است و بازیساز خوبی هم هست. 

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت نوراللهی هم عنوان کرد: فعلاً وضعیت او نامشخص است ولی خیلی بهتر از قبل شده است و فردا هم دوباره آزمایش‌های لازم را انجام می‌دهد تا مشخص شود در چه شرایطی قرار دارد ولی در هر صورت با ما به ژاپن سفر می‌کند و آنجا مشخص می‌شود که می‌تواند بازی کند یا نه.

برانکو در مورد انتقاد کادرفنی سایپا از تاکتیک بازی پرسپولیس و اینکه سرخپوشان را به بی‌تاکتیکی متهم کردند گفت: بله کیفیت زمین فوق‌العاده بود و خیلی متاسفم که نتوانستیم از آن زمین فوق‌العاده استفاده کرده و روی زمین تاکتیک‌هایمان را پیاده کنیم. 

وی در مورد اینکه دایی گفته بود برانکو از کرواسی بزن بهادر آورده است هم گفت: نمی‌دانم در مورد چه چیزی صحبت شده است و نظری ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز