خبرگزاری کار ایران

طی شش ماهه ابتدای سال جاری؛

۲۸۵ پروانه ساختمانی در فردیس صادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۳۷

معاون شهرسازی شهرداری فردیس از صدور ۲۸۵ پروانه ساختمانی برای ساخت یک هزار و ۷۱۷ واحد مسکونی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید شهسواری به مقایسه آمار پروانه های صادر شده ساختمانی در شش ماهه ابتدای سال جاری و سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: در شش ماهه ابتدای سال گذشته، ۱۰۴ پروانه ساختمانی در منطقه یک و ۷۲ پروانه نیز در منطقه دو شهرداری فردیس صادر شده است.

وی ادامه داد: مجموع پروانه های ساختمانی صادر شده در مناطق یک و دو شهرداری فردیس در شش ماهه ابتدای سال گذشته ۱۷۶ پروانه بوده است.

معاون شهرسازی شهرداری فردیس در ادامه با اشاره به رکود سنگین بازار مسکن و ملک در کشور، تاکید کرد: با توجه به این مهم استقبال برای اخذ پروانه های ساختمانی در شهرها کاهش چشمگیری پیدا کرده است. اما با اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری فردیس در راستای تسهیل در سیر مراحل اداری کار ارباب رجوع، شاهد رشد مطلوبی در حوزه صدور پروانه های ساختمانی طی شش ماهه ابتدای سال جاری نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته بوده ایم.

وی با اشاره به صدور ۱۴۹ پروانه ساختمانی طی شش ماهه ابتدای سال جاری در منطقه یک شهرداری فردیس، گفت: این آمار خبر از افزایش ۴۰ درصدی صدور پروانه در شش ماهه سال جاری نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته می دهد.

شهسواری با بیان اینکه ۱۳۶ پروانه ساختمانی طی شش ماهه سال جاری نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته در منطقه دو شهرداری فردیس صادر شده است، خاطرنشان کرد: این آمار نیز نشان از افزایش ۱۰۰ درصدی صدور پروانه های ساختمانی در منطقه دو شهرداری فردیس دارد.

معاون شهردار فردیس در حوزه شهرسازی با بیان اینکه طی شش ماهه ابتدای سال جاری مجموعا برای یکهزار و ۷۱۷ واحد مسکونی در مناطق یک و دو شهرداری فردیس پروانه ساختمانی صادر شده است، عنوان کرد: از این میان ۹۰۶ واحد مسکونی مربوط به منطقه یک و ۸۱۱ واحد نیز مربوط به منطقه دو شهرداری فردیس است.

وی با بیان اینکه برای حدود ۱۹۰ هزار متر مربع از اراضی فردیس در شش ماهه ابتدای سال جاری پروانه ساختمانی صادر شده است، گفت: حدود ۳۰۰ پایان کار کلی نیز در برای پروانه های ساختمانی که پیش از این صادر شده بود، صادر شده است.

شهسواری با بیان اینکه حوزه شهرسازی شهرداری فردیس نسبت به سال گذشته عملکرد مطلوبی داشته است، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می دهد که می‌توان با همکاری و هم افزایی در راستای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کرد و طبق اقدامات انجام شده، امید داریم که شاهد رشد چشمگیری در خصوص صدور پروانه های ساختمانی در شش ماهه دوم سال باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز