خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی ناجا اعلام کرد؛

​طرح عملیاتی پلیس آگاهی همزمان با راهپیمایی اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۸۱

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس آگاهی همزمان با راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در مرز های سه گانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا مقیمی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) از آماده‌‌باش نیروهای این پلیس از آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین خبر داد و گفت: هماهنگی و برنامه‌‌ریزی‌‌‌‌های لازم برای کنترل و نظارت بر مبادی ورودی و خروجی تردد زائران اربعین حسینی چند ماه پیش از آغاز راهپیمایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه همکارانم در سه پوشش مختلف در مرزها مستقر هستند، اظهار داشت: نیروهای پلیس آگاهی ناجا در استان‌‌‌های مرزی به ویژه محل تردد زوار انجام وظیفه می‌‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ماموریت بزرگ اربعین در حوزه پیشگیری از سرقت در پلیس آگاهی نیز تصریح کرد: تهیه دستورالعمل اجرای ماموریت پلیس آگاهی در اربعین و ابلاغ به استان‌‌‌های مرزی و یگان‌‌‌های مربوطه، احضار و کنترل سارقان سابقه‌‌دار و آزادشده از زندان از جمله ماموریت‌‌های مهم این پلیس است، نصب بنر و بروشور با مضامین هشدارهای پلیسی و آموزش همگانی، پیشگیری از جعل، سرقت و کلاهبرداری از دیگر اقدامات است.

مقیمی از اجرای طرح عملیاتی بعثت با حضور گروه‌‌‌های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس آگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌‌‌‌ریزی گشت‌‌‌زنی هدفمند در مناطق جرم‌‌‌‌‌خیز از جمله اولویت‌‌‌های مهم ما به منظور پیشگیری از سرقت در این ایام است، همچنین در راستای عدم اعطای مرخصی به سارقان سابقه‌‌‌دار در این بازه زمانی هماهنگی و تعامل با مراجع قضائی انجام شده است.

وی به حضور مستمر گشت‌‌‌‌های پیاده نامحسوس این پلیس در پایانه‌‌‌های مرزی به منظور شناسایی سارقان اشاره کرد و ابراز داشت: اقداماتی که تاکنون صورت گرفته نسبت به سال گذشته بسیار موثر و تاثیرگذار بوده به طوری که در این بازه زمانی در حوزه سرقت کاهش چشمگیری داشته‌‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: الحمدلله هیچ مشکل خاصی تاکنون برای مسافران کربلای معلی پیش نیامده و عبور و مرور به سهولت انجام می‌‌‌‌شود.

مقیمی به زوار توصیه کرد: خودروها و وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌‌‌‌های مجوزدار پارک کنند و از پارک کردن وسایل نقلیه در کنار خیابان و در زمین‌‌‌های کشاورزی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز