خبرگزاری کار ایران

کاتب در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد:

دژپسند می‌تواند بین وزرات اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان مدیریت هماهنگی ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۹۳

نماینده گرمسار گفـت: با انتخاب آقای دژپسند همکاری در بخش سازمان مدیریت و بانک مرکزی ایجاد و نگاه برنامه‌ای و علمی و منسجم در بخش اقتصادی حاکم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار  در موافقت با گزینه پیشنهادی رییس‌جمهور برای وزارت اقتصاد و دارایی گفت: امروز در محضر ملت بزرگ و خدا هستیم تصمیمی که می‌گیریم باید بر اساس منافع ملی باشد.

وی افزود: توصیه و خواهش دارم به همکارانم که انتخابی که امروز انجام می‌دهیم با شناخت و درایت باشد که مجبور نشویم سه ماه بعد سوال و استیضاح کنیم. به وزرا می‌گویم در این خانه ملت با خدا عهد ببندیم که به آنچه می‌گوییم عمل کنیم و ملت در شرایط اقتصادی سربلند باشند.

نماینده گرمسار تاکید کرد: در خصوص دژپسند می‌گویم؛ نمایندگان محترم دغدغه شما همیشه بحث عدم هماهنگی و هم‌گرایی تیم اقتصادی بوده امروز با انتخاب دژپسند همکاری در بخش سازمان مدیریت و بانک مرکزی ایجاد خواهد شد که نگاه وی برنامه‌ای و علمی و منسجم در بخش اقتصادی خواهد بود.

وی ادامه داد: بنده چند سالی در سازمان مدیریت بودم ایشان همکار ما بودند و رشد خودش را مراحل مختلف مدیریتی از کارشناسی شروع کردند و معاون مدیرکل بودند، بعد مدیرکل و معاون شدند یعنی این نبوده که یک شبه راه را طی کنند .

کاتب تصریح کرد: سوم اینکه ایشان عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی هستند که می‌توانند از ظرفیت‌های علمی دانشگاهیان استفاده کند و می‌تواند هسته اندیشه‌ورزی و هم فکری را در وزات‌خانه راه‌اندازی کند و با نگاه متفاوت می‌تواند برنامه تنظیم کند.

وی خاطرنشان کرد: نکته چهارم اینکه ایشان در طول مدت کار در سازمان مدیریت در تدوین کار و لوایح مادر و مخصوصا لوایح دیوان محاسبات و برنامه و بودجه بیشترین سهم را در تدوین آن داشتند. حال اگر بخواهند این قوانین را اجرا کنند که خودشان در تدوین آن سهم داشتند  و مباحث را تنظیم کردند قطعا کار بهتر انجام خواهد شد. کسی که بتواند مبانی نظری را تدوین کند در اجرای آن موفق‌تر است.

کاتب گفت: ما از ایشان انتظار داریم بحث مالیات بر ارزش افزوده که انتظار همکاران من در فراکسیون تولید است را دنبال کنند. قانون ارزش افزوده را با هماهنگی مجلس تدوین کنند و در راستای خدمت به تولید و نکته دوم بحث اصلاح ساختار بودجه که همکاران من مورد تاکید داشتند گام موثر بردارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز