خبرگزاری کار ایران

با حضور دکتر شجاع پوریان برگزار شد

نشست و هم اندیشی مسئولین هیات ورزش‌های همگانی و کمیته‌های ورزشی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۷۵

هیات ورزش‌های همگانی استان تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور شجاع پوریان نشستی را با مسئولین و هیات رییسه کمیته های ورزشی استان تهران برگزارکرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری هیات ورزش‌های همگانی استان تهران، این نشست با حضور ولی الله شجاع پوریان رییس، محمدصادق حسنی نایب رییس آقایان، نرگس معدنی پور نایب رییس بانوان و شیما سادات مصطفوی پور دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران،نوری شهردار منطقه 8 به همراه روسا،نایب رییسان و دبیران کمیته های ورزشی استان تهران در معاونت اجتماعی منطقه 8 آغاز شد.

 در ابتدای نشست سوگندنامه سند تحول و آینده نگری فدراسیون ورزشهای همگانی توسط حضار قراعت شد. سپس رکوردداران گوی پردارو روپایی حرکات نمایشی را انجام دادند.

درادامه نشست شجاع پوریان با بیان اینکه کمیته های استان تهران بازوان هیات هستند گفت: کمیته ها باید فعالیت ها و برنامه های تخصصی رشته خود را در سطح استان افزایش داده وهیات استان هرگونه کمک و حمایت های مورد نیاز را برای کمیته ها انجام می دهد. وی افزود: کمیته ها برای ارتقای ورزش همگانی در سطح استان باید با هیات استان همکاری های لازم را انجام دهند.

همچنین مسئولین کمیته های سویینگ، ایروبیک، اسپینینگ، ورزش روزانه و پینت بال به پشت تریبون آمده و انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص ارتقا ی رشته های ورزشی خود بیان کردند.

در انتهای نشست مراسم تجلیل از مادران عضو هیات رییسه کمیته های ورزشی براساس طرح سند تحول و آینده نگری فدراسیون مبنی بر" مادران عمود خیمه ورزش همگانی هستند" و همچنین امضای میثاق نامه هیات ورزشهای همگانی استان تهران توسط روسای هیات همگانی استان و مسئولین کمیته ها برگزار شد

ازدیگر برنامه های برگزار شده این نشست تجلیل از کمیته برتر فصل تابستان هیات استان و همچنین تجلیل از پرسنل این هیات به مناسبت هفته تربیت بدنی بود که با اهدا لوح سپاس با امضای دکتر شجاع پوریان رییس هیات همگانی استان تهران انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز