خبرگزاری کار ایران

محمدرضا جعفریان:

سازمان تأمین اجتماعی در مرز ایلام بیمارستان صحرایی راه اندازی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۳۶۰

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی در مرز ایلام بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا جعفریان، درباره راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مرز ایلام، اظهار داشت:‌ بیمارستان صحرایی تأمین اجتماعی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز ایلام آغاز به کار کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس سنوات گذشته پیش‌بینی می‌شود این بیمارستان بین ۴۰۰ تا هزار مراجعه‌کننده داشته باشد و خدماتی از جمله پانسمان، تزریقات، دندانپزشکی و فیزیوتراپی ارائه می‌دهد.

جعفریان افزود: خدمات دندانپزشکی روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ بیمار را می‌تواند تحت پوشش قرار دهد و از فردا نیز بخش فیزیوتراپی این درمانگاه شروع به کار خواهد کرد و زائرانی که در مسیر پیاده‌روی به خدمات فیزیوتراپی نیاز دارند می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی افزود: پزشکان نیز در سه بخش عمومی، متخصصین و داخلی به مراجعین، خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

وی یادآور شد: این بیمارستان تا سه روز بعد از اربعین حسینی نیز خدمات  ارائه می‌دهد.

جعفریان تأکید کرد: تمامی خدمات درمانی در این مرکز به صورت رایگان به زائران داده خواهد شد چرا که اکثر زائران حسینی از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی افزود: تمامی کارمندان تأمین اجتماعی به صورت داوطلبانه برای ارائه خدمت به زائران حسینی به این مرکز مراجعه کرده‌اند و هیچگونه حق‌الزحمه‌ای دریافت نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز