خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:

افزایش ۱۱ درصدی ترد در مهران نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۹۸

رییس پلیس راهور ناجا از آغاز بازگشت جمعی از زائران اربعین به مرزهای کشور بویژه مهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت راهور، سردار مهری با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی افزود: پلیس راهور به طور کامل آمادگی بازگشت زائران اربعین را دارد و در این راستا تمهیدات لازم در استان های خوزستان، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و‌ کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی با توصیه به زائران مبنی بر پرهیز از عجله و ‌شتاب در زمان بازگشت گفت: در عین حال زائران در زمان خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند و حتما در موکب های مسیر استراحت کرده و در زمان توقف، خودرو را در محل مناسب پارک کنند.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش باران در روزهای آتی در مرزهای غربی کشور افزود: توصیه میکنیم زائران در زمان بازگشت با توجه به لغزندگی معابر حتما با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی در خصوص تصادفات در اربعین امسال گفت: برابر آمارها تصادفات فوتی و جرحی از ابتدای آبان ماه تا کنون کاهش داشته است.

رییس پلیس راهور ناجا به افزایش تردد خودروها و اتوبوس ها به مرز مهران در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: تردد وسایط نقلیه به مرز مهران نسبت به ماه صفر سال گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی از یکطرفه شدن محور مهران به ایلام خبر داد و گفت: با افزایش بار بازگشت زائران و به جهت تسهیل ترددها این محور و جاده ایلام به ملک شاهی، مهران یکطرفه خواهد شد که زمان دقیق اعمال این محدودیت ها متعاقبا اعلام می شود.

رییس پلیس راهور ناجا در خصوص جابجایی زائران از مرز مهران نیز گفت: اتوبوس های درونشهری در این خصوص درنظر گرفته شده اند تا زائرانی که قصد دارند به پایانه برکت بروند را منتقل کنند. از سوی دیگر تمهیداتی نیز برای انتقال زائرانی که خودروهای خود را در پارکینگ اربعین پارک کرده اند اندیشیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز