خبرگزاری کار ایران

تارتار: امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود/ دو گل بچه‌گانه خوردیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۶۶

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت:به هر حال ۲ گل بچه‌گانه به خاطر نداشتن تمرکز خوردیم، کار کرده بودیم که به حریف خطا ندهیم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان گفت: بازی زیبایی بود، موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق شد به خصوص از جانب تیم ما موقعیت‌های زیادی هدر رفت، اگر خوش‌شانس بودیم با اختلاف می‌توانستیم برنده بازی باشیم. دو گل بچه‌گانه خوردیم، روی ضربه ایستگاهی که خطا هم نبود، روی عدم تمرکز گل خوردیم، در طول هفته کار کرده بودیم، می‌دانستیم بازیکنان نفت ضربات ایستگاهی را خوب می‌زنند، بعد از گل خیلی زود به بازی برگشتیم.

وی افزود: در شروع نیمه دوم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم که بد شانس بودیم، تقدیر این بود که بازی مساوی شود، یکی دو صحنه مشکوک به پنالتی هم وجود داشت که امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم. باید به تیم نفت آبادان تبریک بگوییم که دست پُر این شهر را ترک کرد. 

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه چرا بازیکنی مثل بنگر را بازی داد، گفت: بنگر روز خوبش را پشت سر گذاشت، یک گل زد، خوب هم جنگید، ولی ما روی نیمکت هم دفاع نداشتیم. حامد نورمحمدی روز دوشنبه یا سه‌شنبه در تمرین مصدوم شد، کار امیر کُرد درست نشده، اگر مدافعان ما مصدوم می‌شدند روی نیمکت دفاع نداشتیم و دچار مشکل می‌شدیم، بنگر هم امروز خوب کار کرد و تأثیرگذار بود، گل زد و روی ضربات سر هم موفق بود، خیلی خوب کار کرد. 

وی در مورد داوری مسابقه گفت: نمی‌خواهم از آقای دکتر انتقاد بکنم، او تحصیلکرده است و از نظر فنی هم خوب است، ولی در نیمه اول خطاهای بی‌مورد برای صنعت نفت گرفت که یکی از این خطاها تبدیل به گل شد، با توجه به تجربه آقای حیدری، انتظار داشتیم که فریب نخورد.

تارتار در مورد اینکه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به قهرمانی برسد یا نه،‌ اظهار داشت:‌ فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، امیدواریم پرسپولیس بعد از سالها قهرمان شود و یک تیم از کشورمان این عنوان را به دست بیاورد. 

وی در مورد آینده تیم پارس جنوبی گفت: تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند اصلا آینده‌ای ندارند، این را تاریخ به ما نشان داده است، هر تیمی که مشکلاتش حل نشود در سرازیری سقوط قرار می‌گیرد، تیم ما با توجه به شخصیتی که سال گذشته به دست آورد هنوز در جدول جای خوبی دارد، وقتی نتوانی بازیکنان را با روحی و تمرکز به زمین بفرستید، محکوم به نابودی هستید، امیدوارم مسئولان به فکر باشند، من آنقدر گفتم دیگر تکراری و خسته‌کننده شده، مردم حرف‌های ما را در رسانه‌ها می‌خوانند و متوجه می شوند، حرفهایم دیگر تکراری شده،‌ تا زمانی که حمایت استانی صورت نگیرد، این تیم آخر و عاقبت ندارد، ما تلاش می‌کنیم ولی تلاش اصلی را باید مسئولان انجام بدهند. 

تارتار در مورد اینکه در نیم فصل بازیکن جذب می‌کنید یا نه، اظهار داشت:‌ اگر مشکلات حل شود بازیکن می‌گیریم، اما اگر حل نشود همین‌ها را هم از دست می‌دهیم، این یک واقعیت است که باید بپذیریم، تمام بازیکنانمان به فکر رفتن هستند، من از همین جا هشدار می‌دهم تک تک‌شان به فکر رفتن در نیم‌فصل هستند، مشکل داریم، وعده و وعید زیاد شنیده‌ایم اما عملی نشده است. 

وی در مورد اینکه در نیمه اول پارس جنوبی موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داد گفت:‌ موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم، ولی فکر می‌کنم دفاع آنان جانانه دفاع کرد و از روی خط دروازه هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم توپ را برگشت دادند، فکر می‌کنم تقدیر این بود، ما استحقاق برد را داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز