خبرگزاری کار ایران

روزهای تلخ ستاره‌ای که استقلالی‌ها حسرتش را می‌خورند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۳۵

مامه بابا تیام، بعد از ترک استقلال تصمیم به حضور در لیگ امارات و باشگاه عجمان گرفت.

به گزارش ایلنا، انتقالی که کش و قوس‌های فراوانی داشت و البته به هیچ وجه موفق هم نبود. تیام در لیگ امارات، 6 بازی برای عجمان انجام داده و فقط یک گل به ثمر رسانده. گلی سه امتیازی که هفته اول وارد دروازه النصر شد. این مهاجم سنگالی، 2 بار هم در جام حذفی برای عجمان بازی کرده و 180 دقیقه در زمین بوده اما گلی به ثمر نرسانده. ناکامی تیام در گلزنی به 707 دقیقه و 7 بازی کامل رسیده. اتفاقی که باعث شده تا رسانه‌های ورزشی امارات نام او را میان خریدهای ناموفق لیگ امارات بنویسند.

البیان امارات به معرفی 8 بازیکن خارجی نا‌امیدکننده در این فصل از رقابت‌های لیگ امارات پرداخته که در بین این اسامی نام تیام، مهاجم فصل گذشته باشگاه استقلال نیز دیده می‌شود. در گزارش البیان آمده است: «8 بازیکن خارجی در این فصل بر خلاف انتظارها، عملکرد بسیار ضعیفی داشته و نا‌امیدکننده ظاهر شده‌اند. یکی از آنها مامه تیام، مهاجم سنگالی است که باشگاه عجمان امید زیادی به درخشش او داشت. بازیکنی که سابقه حضور در یوونتوس را داشت اما در عجمان هرگز بازی‌های درخشانی به نمایش نگذاشت. او البته شروع خوبی داشت اما در ادامه عملکرد ضعیفی از خودش نشان داد.»

در این گزارش نوشته شده است: «تیام در هفته اول مقابل النصر عملکرد بسیار خوبی داشت اما بعد از آن دیگر ضعیف ظاهر شد و نتوانست به باشگاه عجمان کمک کند.» در این فهرست، نام بازیکنانی مثل فابیو لیما، مهاجم برزیلی باشگاه الوصل و گوستاوو کونتروس، مدافع آرژانتینی این تیم و همچنین ساموئل روزا، مهاجم برزیلی النصر نیز دیده می‌شود.

تیام که هنوز نام او در رسانه‌های ایرانی شنیده می‌شود و هواداران استقلال با حسرت درباره جدایی‌اش صحبت می‌کنند، یکی از ضعیف‌ترین فصول فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد. انتقال او به عجمان، هزینه هنگفتی روی دست این باشگاه اماراتی گذاشت و به همین دلیل و با توجه به عملکرد ضعیف تیام، احتمال قطع همکاری آنها با مهاجم سابق استقلال وجود دارد. بخصوص که عجمان با 7 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده و حال و روز خوبی در لیگ امارات ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز