خبرگزاری کار ایران

سردار فتحی‌زاده:

امکان صدور ویزا و گذرنامه در مرزها نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۱۵

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد: تاکنون هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی نداشتیم و محورهای مواصلاتی توسط پلیس راه و راهور تحت کنترل قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سردار محسن فتحی‌زاده با اعلام این خبر گفت: با تمهیدات خوبی که همه دستگاه‌ها و پلیس اندیشیده‌اند در مرزهای سه‌گانه، جریان عبور زائران همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در مرز مهران به دلیل حضور انبوه جمعیت، ما تراکم بیشتری را شاهد هستیم، اظهار داشت: از زائران خواسته‌ایم در حد امکان از مرز شلمچه و چذابه استفاده کنند چراکه برای عبور از مرز مهران باید مقداری صبر بیشتری را تحمل کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه شهر مهران و پارکینگ‌‌‌های آن مملو از خودروهای زائران است، تصریح کرد: پارکینگ اربعین را برای زائرانی که تازه وارد شهر مهران می‌‌شوند، آماده پذیرایی کرده‌ایم.

فتحی زاده افزود: در مرزها هیچ گونه امکاناتی برای صدور ویزا و گذرنامه نداریم و اگر زائری بدون مدارک قانونی به مرزها مراجعه کند، ناچاریم وی را برای تهیه مدارک معتبر بازگردانیم.

وی با بیان اینکه هر لحظه بر سیل مشتاقان زیارت اربعین در پایانه مرزی مهران افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: باشکوه‌ترین شور عاشقی امروز در پایانه مرزی مهران مشهود بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز