خبرگزاری کار ایران

امروز؛

واعظی از پایانه مرزی چزابه و روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۱۸۵

رئیس دفتر رئیس‌جمهور روز جمعه در جریان بازدید از پایانه مرزی چزابه و مواکبی که در این منطقه برپا شده است، با توضیحات استاندار و مسئولان مربوطه در جریان اقدامات انجام شده برای رفاه و آسایش هر چه بیشتر زائرین اربعین حسینی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سید محمود وداعظی مسیر یکساعته تا محل پایانه مرزی چزابه را همراه با زائرین اربعین حسینی طی کرد و در طول این مسیر در فضایی صمیمی با زائرین و موکب‌داران گفت‌وگو کرده و به سخنان و دغدغه‌های آنان گوش داد.

وی در این بازدید در جریان امکانات و تجهیزاتی که برای تردد آسان زائران در نظر گرفته شده است، قرار گرفت.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین با حضور در بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان از تلاش‌ها و زحمات کارکنان آن قدردانی کرد.

واعظی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مراسم راهپیمایی اربعین حسینی یک مراسم عبادی و خودجوش است و دولت در این مسیر همراه و همگام با مردم است.

وی ادامه داد: مردمی بودن کنگره بزرگ معنوی و سیاسی اربعین حسینی به ارزش آن افزوده است و همه کسانی که در برپایی این مراسم حضور و مشارکت دارند با عشق و اعتقاد قلبی به فعالیت مشغول هستند و افتخار دولت نیز این است که در برپایی این مراسم باشکوه همگام با مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز