خبرگزاری کار ایران

قهرمان یک سوم اول لیگ از مشهد آمد/ پدیده، ویسی و تارتار را هم پشت سر گذاشت!

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۸۹

پدیده با یحیی گل محمدی با قدرت در صدر جدول رده بندی قرار دارد و در یک سوم ابتدایی لیگ ماموریت خود را به بهترین شکل انجام داد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پدیده در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 1-0 در خانه نفت مسجد سلیمان به برتری رسید تا با 23 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را تثبیت کند و تعداد هفته های نباختنش در لیگ به 9 هفته برسد.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی با قدرت در صدر جدول حضور دارند که در فصول قبلی هم تیمهای پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان جزو تیمهای شگفت انگیز هفته های نخست لیگ بودند که البته در پایان استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم قهرمان شد اما پارس جنوبی در پایان رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم مانند پدیده در هفته نخست بازی خود را باخت اما تا پایان هفته دهم دیگر هیچ شکست نخورد و توانست امتیازات خود را تا عدد 19 برساند. پارس جنوبی اما پا را فراتر گذاشت و هیچ شکستی را در ده هفته ابتدایی متحمل نشد اما امتیازات این تیم در عدد 22 بود و حالا پدیده از این تیم یک امتیاز بیشتر جمع آوری کرده است. 

پدیده فصل پیش با رضا مهاجری تا پایان هفته دهم 16 امتیاز جمع آوری کرده بود و حالا نسبت به فصل قبل این تیم مشهدی 7 امتیاز بیشتر دارد. باید دید تنها نماینده مشهد می تواند با سرمربی کاربلد خود یحیی گل محمدی به قهرمانی در لیگ برسد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز