خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد ؛

رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۸۱

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران در دو روز آینده نیمه ابری به تدریج ابری در بعضی ساعات با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه خواهد بود..

به گزارش ایلنا، احد وظیفه درباره وضعیت آب و هوای سه روز آینده کشور اظهار داشت: با تقویت سامانه بارشی که از شمال‌غرب وارد کشور شده امروز در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و قسمت‌هایی از مرکز کشور، سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران، بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فعالیت بارشی این سامانه از فردا  شنبه- 5 آبان ماه -  در شمال غرب، غرب و جنوب غرب تضعیف می‌شود ، گفت: بعد از آن عمده فعالیت آن در سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، مرکز و جنوب کشور خواهد بود.
 
وظیفه با اشاره به اینکه از بعد‌ازظهر روز گذشته با ورود توده هوای سرد به کشور کاهش قابل ملاحظه دما در نیمه شمالی و غربی کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی امروز و شنبه احتمال بارش برف در گردنه‌ها و ارتفاعات استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز وجود خواهد داشت. همچنین از امروز تا طی روز شنبه تا اواسط روز یکشنبه، سواحل استان گیلان و مازندران مواج است.
 
وظیفه در ادامه افزود: در جنوب سیستان و بلوچستان برای امروز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی نیز پیش‌بینی می‌شود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: هوای تهران در دو روز آینده نیمه ابری به تدریج ابری در بعضی ساعات با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه خواهد بود. در تهران با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۱ درجه رو به رو خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز