خبرگزاری کار ایران

جلالی: نتیجه یک ماه بازی نکردن را دیدید/ ضعیف‌ترین بازی ما بود

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۰۹

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:یک ماه است که بازی نکرده‌ایم و به همین دلیل یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایمان را انجام دادیم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی بعد از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: چند نکته هست اول اینکه ما یک ماه است که بازی نکرده‌ایم و به همین دلیل یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایمان را انجام دادیم و نصف بازی‌های قبلی‌مان نبودیم اما تیمی که یک ماه بازی نمی‌کند ولی از تیمی مثل ذوب آهن امتیاز می‌گیرد صاحب شخصیت است. مطمئنم در آینده می‌توانیم یک تیم خوب باشیم البته با همه این اوصاف اگر این پنالتی را نمی‌دادیم می‌توانستیم پیروز شویم.

جلالی در مورد تعطیلات زیاد لیگ، گفت: تعطیلی باید یک بار در نیم فصل باشد اما این مرتبه سومین تعطیلی لیگ است و این مشکل ساز است و برای کسانی که کار می‌کنند و با تیم هستند می‌دانند تیمی که یک ماه بازی نمی‌کند چه بلایی سرش می آید.

سرمربی پیکان تصریح کرد: بازی با کیفیت بود. ذوب آهن هم خوب بازی کرد و خوب بازی کرد. تعویض‌هایی که انجام داد تیم بهتری شد. با این حال خوشحالم که یک امتیاز گرفتیم وخوشحال‌ترم که سال‌های سال می‌آیم و می‌روم و دیدم که رختکن‌ها و چمن ورزشگاه شرایط مطلوب‌تری پیدا کرده است. این برای باشگاه خوب است.

جلالی در مورد وضعیت داوری بازی گفت: داوری خوب بود اما داور نباید فضای اعتراض به تیم‌ها و نیمکت و بازیکنان بدهد. البته در صحنه پنالتی قبل از پنالتی خطایی گرفته شد که ذوب آهن خیلی سریع این ضربه را زد ولی این مسایل نیست که بخواهیم در موردش صحبت کنیم داور خوب قضاوت کرد.

وی در مورد اینکه بازی جذاب نبود گفت: بازی با کیفیتی بود. تنظیم شده بود این بازی هدفمند و خوب است. بازیکنان تعویضی‌شان خوب بود. ولی یکی از بازیکنانی تعویضی ما خوب نبود واین کفه را تغییر داد. اذعان می‌کنم که در این بازی مثل همیشه نبود.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه چرا اینقدر اقتصادی فوتبال بازی می‌کنید به شوخی گفت: وقتی در سرزمینی اقتصادی( منظورش اصفهان بود) می آیید باید اقتصادی بازی کنید. سپاهان و ذوب آهن خیلی تیم های خوبی هستند و باید مقابل این تیم ها هوشمندانه و منطقی به قول شما منطقی بازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز