خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف 1200 میلیون ریالی کالای قاچاق در سوادکوه

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۶۵

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 1200 میلیون ریالی کالای قاچاق در سوادکوه خبر داد.

به گزارش ایلنا،در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق درزمینه حمایت از تولیدات ملی، ماموران پلیس آگاهی سوادکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی 5 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق حین تردد در محور مواصلاتی آن شهرستان شدند.

وی  تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن پنج قلم کالای خارجی قاچاق شامل،دو تن زغال، یک دستگاه موتور خودروی خارجی و مقادیر قابل توجهی لوازم پزشکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری رانندگان این خودروها و معرفی آنان به مرجع قضایی خبر داد و ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به این که کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

میرفیضی بیان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز