خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور؛

نساجی میزبان ماشین سازی تبریز است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۵۹

شاگردان جواد نکونام در هفته دهم لیگ برتر میزبان تیم عجیب تبریزی هستند.

به گزارش ایلنا،نساجی و ماشین سازی در تعداد بردهای این فصل مشترک هستند و هردوتیم تنها یک برد در کارنامه خود دارند.اما شاگردان نکونام چندین بار اسیر اشتباهات مهلک داوری شده اند و جایگاه فعلی این تیم در جدول با بازی های خوبشان هم خوانی ندارد.

از سوی دیگر بر خلاف تصور همگان ماشین سازی تیم ضعیفی نیست و نمی توان انتظار داشت بازی سراسر هجومی از شاگردان نکونام شاهد باشیم.

ماشین سازی در فاز دفاعی با تجمع چندلایه در زمین خود و بستن فضا کار گلزنی توسط حریف را بسیار سخت می کند از سوی دیگر در فاز تهاجمی ضد حملات بسیار زهرداری طراحی می کند و در دیدارهای قبلی از حداقل فرصت ها به گل رسیده است.

اوضاع ماشین سازی بعد از روی کار آمدن مهاجری تغییر محسوسی کرده و هنوز باختی در کارنامه ندارند،اما استادیوم شهید وطنی شرایط متفاوتی دارد و به راحتی نمی توان با دست پر از قائمشهر خارج شد.

رضا خالقی فر مهره تاثیرگذار تیم ماشین سازی متولد مازندران است و از انگیزه های مضاعفی برخوردار است.شگرد تیم تبریزی استفاده از حداقل پاس برای رسیدن به دروازه حریف است، در این راستا سرعت وینگرها در کنار پاس های بلند دروازبان این تیم گابریل خسوس برگ برنده رضا مهاجری است.

در مقابل شاگردان جواد نکونام با دوندگی فراوان در زمین مسابقه و صبر و حوصله زیاد به دنبال پیدا کردن گارد باز ماشین سازی هستند تا ضربه کاری را با قدرت مناسب در زمان مناسب به حریف وارد کنند.

این دیدار از ساعت 16.30 دقیقه روز پنجشنبه سوم آبان ماه به قضاوت پیام حیدری آغاز خواهد شد

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز