خبرگزاری کار ایران

انتصاب رئیس و دبیر اجرایی جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۸۹۲

رئیس و دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور با حکم معاون فرهنگی وزیر علوم منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، با حکم غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، محمد کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان رئیس ودکتر طاهری، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه به عنوان دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور منصوب شدند.

به گزارش وزارت علوم؛ در حکم غفاری خطاب به کافی آمده است:

نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی و با عنایت به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور، به‌موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و برنامه‌ریزی و نظارت مناسب و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص دانشگاه، در راستای هرچه پربارتر برگزار نمودن جشنواره موفق و مؤید باشید.

سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری زیر نظر شورای هماهنگی فعالیت های دینی و قرآنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه فردوسی مشهد از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ آبان ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز