خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال:

دستاوردهای نظام در حوزه بیمه سلامت محسوس است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۸۴۲

فرماندار شهرستان ماسال بیان کرد: دستاوردهای نظام در حوزه بیمه سلامت برای مردم محسوس است.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در دیدار با رئیس و کارکنان بیمه سلامت ماسال که به مناسبت هفته بیمه سلامت انجام پذیرفت، گفت : بیمه سلامت بعنوان یکی از مجریان اصل 29 قانون اساسی و سیاست های ابلاغی‌مقام معظم رهبری در سطح کشور،فرصتی مناسب برای نظام جمهوری اسلامی ایران است تا سیاست‌ها، اقدامات و فعالیت‌های حوزه بیمه سلامت را به عنوان یکی از ارکان مهم وزارت بهداشت و درمان تبیین و معرفی کند.

وی افزود : در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم شهرستان ماسال، دستاوردهای نظام در حوزه بیمه سلامت را کاملاً احساس می کنند و می‌توانند از خدمات مهمی از جمله طرح تحول نظام سلامت، پزشک خانواده و نظام ارجاع که منجر به دسترسی دورترین نقاط شهرستان به خدمات بهداشتی و درمانی شده و پرداخت از جیب آنان بابت خدمات بهداشتی، تشخیصی و درمانی را کاهش داده است، بهره مند شوند.
 
فرماندار شهرستان ماسال با بیان اینکه بیمه سلامت در شهرستان ماسال ، بیش از 80 درصد از جمعیت ساکن شهرستان را تحت پوشش بیمه ای خود دارد، افزود: سالانه بیش از 120 میلیارد ریال از هزینه های بهداشتی، تشخیصی و درمانی آنان را پرداخت می کند.
 
عامر با ابراز خرسندی از توجه دولت به مقوله سلامت خاطر نشان ساخت: در دولت تدبیر و امید به مقوله سلامت توجه ویژه ای شده است تا یکایک افراد جامعه خصوصاً اقشار آسیب پذیر و کم درآمد، با کمترین رنج و مشقت از خدمات درمانی مطلوب بهره مند شوند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز