خبرگزاری کار ایران

سردار فتحی‌‌زاده:

همراه داشتن مدارک قانونی توسط زایران اربعین الزامی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۳۹

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا بر همراه داشتن مدارک قانونی توسط زوار تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار محسن فتحی‌‌زاده با اعلام این خبر گفت: مردم عزیز از مراجعه به مرزهای سه‌‌گانه (مهران، شلمچه و چذابه) برای پیوستن به خیل عظیم راهپیمایان اربعین حسینی(ع) بدون مدارک معتبر و قانونی جدا خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های امنیتی و خدمات رسان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تامین هرچه بیشتر امنیت زائران حسینی(ع) انجام داده است، اظهار داشت: انتظار می‌‌رود با توجه به حجم بی‌شمار عاشقان امام حسین(ع) که هر ساعت بر جمعیت آنان افزوده می‌‌‌شود، زائران عزیز توصیه‌‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا با تاکید به اینکه زوار برای تهیه گذرنامه و ویزا حتما به مراکز معرفی شده مراجعه کنند، تصریح کرد: طی چند روز گذشته با مواردی مواجه شدیم که افراد از مراکز نامعتبر اقدام به تهیه ویزا کرده که با بررسی کارشناسان، جعلی بودن مدارک‌‌‌شان محرز و از مرز بازگردانده شدند و توفیق این سفر معنوی را از دست دادند.

فتحی‌‌‌زاده با اشاره به استقبال بی‌‌نظیر و افزایش درخواست گذرنامه و ویزای کشور عراق خاطرنشان کرد: پلیس به منظور متعادل کردن درخواست‌‌‌های زائران عزیز، صدور ویزا را به دفاتر خدماتی – زیارتی هدایت کرده است. متقاضیان محترم می‌‌‌‌توانند پس از دریافت گذرنامه برای اخذ ویزا به این دفاتر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی زوار قصد خروج از مرز بدون مدارک قانونی را داشتند که توسط عوامل انتظامی و مرزبانی شناسایی و دستگیر شدند، حتی بر فرض محال اگر این افراد می‌‌‌توانستند از مرزها عبور کنند به طور قطع در عراق با مشکل مواجه شده و مجازات های سنگینی در انتظارشان بود.  

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا افزود: همواره در چارچوب قانون رفتار کردن، سهولت و آرامش را به همراه دارد. پس زوار عزیز کلیه برنامه‌‌‌‌های خود را بر مبنای قانون قرار دهند تا بتوانند از فیوضات این سفر معنوی بهره کامل را ببرند و دیگران را نیز دچار زحمت و دردسر نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز