خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا تأکید کرد:

لزوم همراه داشتن گذرنامه و روادید معتبر از سوی زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۲۱۸

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با بیان اینکه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و روادید معتبر صورت می‌گیرد، تاکید کرد: زائران برای سفر به عتبات عالیات از هم‌اکنون مدارک قانونی را مهیا و سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

به گزارش ایلنا، سردار محسن فتحی‌زاده در حاشیه بازدید از مرز چزابه گفت: در این بازدید، اقدامات عمرانی و زیرساختی که در حال آماده‌سازی است و همچنین تمهیداتی که برای تامین نظم و امنیت تردد زائران پیش‌بینی شده، مورد بررسی و ارزشیابی قرار گرفت.

وی افزود: براساس بررسی‌هایی که در سطح استان صورت گرفته، ‌مسئولان استانی اقدامات خوبی را در راستای رفع مشکلات انجام داده‌اند. 

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با بیان اینکه در بازدیدی که از عملیات عمرانی مسیر چزابه انجام شد، امیدوار هستیم تا فرصت باقی مانده برای آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع) کلیه تمهیدات پیش‌بینی شده برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم اجرایی شود، اظهار داشت: با پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته و نیز اقدامات تقویتی که نیروی انتظامی برای این مرز انجام داد،‌ امیدوار هستیم مسیر خوبی را برای عبور امن،‌ منضبط و قانونمند زوار شاهد باشیم. 

فتحی‌زاده با بیان اینکه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و روادید معتبر صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: شرایط امسال، مشابه سال گذشته به شکل جدی‌تر و سختگیرانه‌تر اعمال و اجرا می‌شود تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را برای هم‌وطنان ارائه دهیم. 

وی به هموطنانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند، خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون مدارک قانونی باری این سفر را مهیا کنند و سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در خاتمه درباره تردد از مرز خسروی ابراز داشت: تدابیری صورت‌گرفته که مرز خسروی امسال به بهره‌برداری برسد و تمهیدات امنیتی و انتظامی آن در حال انجام است اما شرط بازگشایی این مرز، برقراری تامین امنیت و نیز آمادگی رسمی کشور عراق است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز