خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیریت ورزش به سمت خصوصی‌سازی گام بردارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۴۷۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه تجلیل از ورزشکاران استانی اعزامی و مدال آوران بازی های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: ورزش ترکیبی از صنعت، علم، دانش و هنر است و مدیریت ورزشی علاوه برنشاط و سلامت در جامعه باید به سمت خصوصی سازی و اقتصادی بودن حرکت کند.

به‌گزارش ایلنا از یاسوج، علیمحمد احمدی با بیان اینکه، باید در حوزه ورزش‌توانمندی‌ها شناسایی، برنامه‌ریزی، جهت دهی و هدایت شده باشد، افزود: برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و تدوین برنامه پنج ساله برای جهت دهی و راهبرد ورزش استان طراحی و بر اساس آن اولویت ها دنبال می شود.

وی مشکلات زیاد جامعه ورزشی استان در همه زمینه‌ها و محدودیت منابع دولتی را نیازمند توجه بخش غیردولتی، حامی و اسپانسرهای جامعه ورزشی دانست و گفت: یکی از موارد برای حرکت ورزش استان و توجه به هیات ورزشی، ورزشکاران و قهرمانان مدال‌آور، فضاهای ورزشی، تجهیزات و امکانات ورزشی واگذاری طرح ها و پروژه های ورزشی به بخش خصوصی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تمام توان از حامیان و اسپانسرهای ورزشی استان و متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش حمایت می کنم و تا هر اندازه منابع تسهیلاتی ارزان قیمت و با بهره پایین در اختیار آنها قرار می دهیم.

احمدی با بیان اینکه، آمادگی داریم هرچه داریم از ورزشگاه گرفته تا زمین های چمن، سالن های ورزشی و چند منظوره، استخرشنا و دیگر اماکن و فضاهای کوچک و بزرگ ورزشی را به شما و بخش خصوصی واگذاری می کنیم، گفت: به لحاظ منابع دولتی آنچه که در توان داریم در اختیار سرمایه گذاران در این حوزه قرار می دهیم تا ورزش استان را به تحرک واداریم.

وی رشد جامعه ورزشی، مدال آوری و کسب قهرمانی جهانی، بین المللی، آسیایی و ملی بعد از ۴۰ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی در سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد را نشانه تلاش، ظرفیت‌ها و توانمندی جامعه ورزشی استان دانست و گفت: از هیچ تلاشی برای رشد و پویایی جامعه ورزشی استان در همه زمینه ها کوتاهی نخواهم کرد. 

احمدی، مشکلات جامعه ورزشی استان را به مثابه مشکل همه بخش‌ها دانست و گفت: زمانی استان رشد همه جانبه خواهد داشت که در کنار همه بخش‌ها حوزه ورزش هم به پویایی رسیده و شرایط مطلوبی به خود گرفته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز