خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

شناسایی 871 انشعاب غیر مجاز آب در شهرهای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۳۵۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 853 فقره انشعاب غیرمجاز در شهرهای استان زنجان شناسایی شده است که از این میزان انشعاب 640 مورد آن تبدیل به مجاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، امروز چهاشنبه با اعلام این خبر، تعداد کنتورهای خراب تا نیمه سال 97 در شهرهای استان زنجان را بیش از 6 هزار و 566 مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد کنتور نزدیک به 4 هزار مورد تعویض و یا استانداردسازی شده است.

وی افزود: بیشترین تعداد کنتورهای خراب در بین 21 شهر استان زنجان به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: از تعداد کل کنتورهای تعویض شده در استان نیز بیش از 3 هزار فقره توسط شرکت آب و فاضلاب و 700 مورد نیز توسط مشترکین تعویض شده است.

جزء قاسمی گفت: در بخش معافیت های مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی و مساجد نیز در نیمه نخست سال جاری 98 مورد معافیت در پرداخت حق انشعاب اعمال شده است.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از 227 هزار مشترک با جمعیتی بالغ بر 735 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی را تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز