خبرگزاری کار ایران

شهاب‌الدین بی‌مقدار در گفت‌وگو :

جو برای «شریعتمداری» مساعد شده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۱۸۱

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در خصوص برخی شائبه‌ها در خصوص معرفی شریعتمداری برای رد از سوی مجلس، گفت: به نظر نمی‌رسد چنین بحثی مطرح باشد اما این موضوع اگر باشد به نفع شریعتمداری است چون اگر نمایندگان بدانند دولت می‌خواهد به دست مجلس شریعتمداری را از دولت کنار بزند، قطعا با او همراهی می‌کند.

شهاب‌الدین بی مقدار نماینده تبریز و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا با بیان اینکه محمد شریعتمداری بهترین گزینه برای وزارت کار است، گفت:  با توجه به اینکه آقای شریعتمداری قبلا وزیر بوده اظهارنظرها در مورد ایشان زودتر مطرح می‌شود و به نظر می‌رسد بهتر از ایشان کسی برای وزارت کار نیست. امیدوایم ایشان با قاطعیت در این وزارتخانه عمل کند. من شخصا متقاعد شدم که به ایشان رای دهم.

وی برنامه‌های شریعتمداری برای وزارت کار را خوب عنوان کرد و ادامه داد: در ابتدای معرفی ایشان شاید جو چندان مناسب نبود اما با حضور آقای شریعتمداری در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها و بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌هایشان، شرایط بهتر شده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: آقای شریعتمداری هم برنامه‌های خوبی برای این وزارتخانه دارد و هم تعاملی که با نمایندگان داشته باعث بهبود فضای مجلس به نفع ایشان شده است. ایشان با حضور در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها توضیحاتی را در خصوص انتقاداتی که نسبت به عملکردشان در وزارت صنعت، معدم و تجارت مطرح بود، ارائه کرد و بسیاری از ابهامات و انتقادات برطرف شد. اما جو به سمت مثبت شدن پیش می‌رود.

بی‌مقدار در خصوص برخی شائبه‌ها در خصوص معرفی شریعتمداری برای رد از سوی مجلس، گفت: به نظر نمی‌رسد چنین بحثی مطرح باشد اما این موضوع اگر باشد به نفع شریعتمداری است چون اگر مجلس بداند دولت می‌خواهد به دست مجلس شریعتمداری را از دولت کنار بزند، قطعا با او همراهی می‌کند.

وی گفت: ارزیابی در خصوص سایر وزرای پیشنهادی سخت است چون هنوز بررسی و ارزیابی دقیقی از آنها نداریم. البته بنده با آقای اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مخالف هستم چون ایشان وزارتخانه بزرگ وزارت راه را نمی‌تواند اداره کند. ایشان سابقه مدیریتی لازم برای این وزارتخانه را ندارد. ایشان در وزارت دفاع کار می‌کرده که آنجا دستوری کار می‌کند و ابتکاری در کار نیست. از سوی دیگر ایشان ۶ ماه استاندار بوده و نماینده‌های استان مازنداران اکثرا از عملکرد ایشان راضی نیستند.

بی‌مقدار ادامه داد: در خصوص آقای دژپسند هم به نتیجه نرسیده‌ام چون ایشان در کمیسیون تلفیق حضور داشت و می‌دیدیم بسیار زود عصبانی می‌شد و به شکلی در این کمیسیون صحبت می‌کرد که انگار نمایندگان چیزی نمی‌دانند.

وی در خصوص رحمانی وزیر پیشنهادی صمت، خاطرنشان کرد: جو برای آقای رحمانی مثبت است و من هم به ایشان رای می دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز