خبرگزاری کار ایران

اعلام تمهیدات ترافیکی بازی امروز پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۶۸

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی بازی امروز پرسپولیس _ السد را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با توجه به اینکه ساعت ۱۸:۳۰ امروز بازی فوتبال بین‌ تیم‌‌های پرسپولیس ایران و السد قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تمهیدات ترافیکی خاصی در نظر گرفته شده است.

در همین رابطه خودروهایی که در محل نامناسبی پارک شده باشند، توسط جرثقیل جابه‌جا می‌شوند. همچنین تسهیلات ترافیکی ویژه‌ای در محورهای منتهی به محل برگزاری مسابقه و مسیرهای تردد هواداران پیش‌بینی شده است.

مسیر شرق به غرب آزادراه تهران – کرج به سمت چوگان شمال (پل غربی)، مسیر شرق به غرب آزادراه تهران – کرج به سمت شمال شیشه مینا (پل شرقی)، مسیر غرب به شرق آزادراه تهران - کرج به سمت چوگان شمال (پل غربی)، مسیر جنوب به شمال بلوار چوگان قبل از پل آزادراه نبش ولی‌عصر(عج) و مسیر جنوب به شمال بلوار شیشه مینا قبل از پل آزادراه دارای محدودیت ترافیکی است.

همچنین مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم به ورودی بلوار جهاد جنوبی، مسیر غرب به شرق بلوار شهرک آفتاب ورودی به بلوار غربی استادیوم، مسیر شمال به جنوب خیابان ساحل ورودی به بلوار غربی استادیوم و دوربرگردان میدان تیروکمان نیز با محدودیت ترافیکی روبرو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز