خبرگزاری کار ایران

میزان درآمد و هزینه شهرداری تهران در دسترس شهروندان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۵۷

روابط عمومی شهرداری تهران اعلام کرد: برای نخستین بار و با تأکید شهردار تهران و همکاری معاونت مالی و اقتصاد شهری، درآمد و هزینه شهرداری تهران در 6 ماهه ابتدای سال 97 در سامانه شفافیت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محمدعلی افشانی، شهروندان را متولیان اصلی شهر و مدیریت شهری را پاسخگو به آنان خواند و گفت: گزارش میزان تحقق درآمدهای شهرداری پایتخت براساس کدهای درآمدی و همچنین هزینه به تفکیک مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه در 6 ماهه نخست سال جاری در سامانه شفافیت ثبت و در دسترس عموم شهروندان قرار گرفته است.

شهردار تهران به تلاش بیشتر در مسیر تحقق شعار شهر زیست‌پذیر و شهروند مشارکت‌پذیر اشاره کرد و افزود: این سامانه براساس سیاست‌های مدیریت شهری در راستای جریان آزاد اطلاعات در حوزه مالی و اقتصادی فعال است و می‌بایست این موضوع به دیگر حوزه‌های شهری نیز تسری یابد.

وی شفافیت را گامی بلند در راستای اعتمادسازی میان شهروندان ومدیریت شهری دانسته وتأکید کرد: شهروندان زمانی در مدیریت شهر مشارکت خواهند داشت که از وضعیت درآمدهای ایجاد شده وهمچنین هزینه‌های انجام‌شده اطلاع کافی داشته باشند.

سامانه شفافیت شهرداری تهران به آدرس www.shafaf.tehran.ir    قابل دسترسی برای عموم شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز