خبرگزاری کار ایران

آنکارا:

اظهارات سعودی‌ها درباره پرونده خاشقجی توهین به شعور انسان است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۹۸

یکی از مشاوران رئیس‌جمهوری ترکیه گفت که ادعای کتک‌کاری میان روزنامه‌نگار سعودی و ۱۵ مامور امنیتی سناریویی است که با عجله سرهم‌بندی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از مشاوران رئیس‌جمهوری ترکیه امروز -دوشنبه- بیانیه ریاض مبنی بر قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار سعودی، را رد کرد. 

روز گذشته، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان، قتل خاشقجی را نتیجه «عملیاتی خودسرانه» دانست، اما اظهارات او در تضاد با بیانیه‌های پیشین مقام‌های سعودی قرار دارد. 

«یاسین آکتای» یکی از مشاوران رئیس‌جمهوری ترکیه و از دوستان خاشقجی، در یادداشتی در روزنامه «ینی شفق» نوشت: «نمی‌توان تصور کرد که چطور ممکن است میان خاشقچی ۶۰ ساله و بی‌پناه و ۱۵ مامور جوان و حرفه‌ای امنیتی کتک‌کاری صورت گرفته باشد.»

وی در ادامه نوشت: «ادعای کتک‌کاری در زمینه قتل خاشقجی، سناریویی است که با عجله سرهم‌بندی شده و تمامی جزئیات این واقعه به‌زودی آشکار خواهد شد.»

در مقاله آکتای آمده است: «آدمی هرچه بیشتر فکرش را می‌کند، این‌طور حس می‌‌کند که به شعورش توهین شده است».

«رجیب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه، اعلام کرده که فردا -سه‌شنبه- جزئیات تحقیق درباره قتل خاشقچی را در طی یک سخنرانی آشکار خواهد کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز