خبرگزاری کار ایران

محمد بن سلمان:

هرگز شوریدن غرب علیه خود را در موضوع خاشقجی فراموش نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۴۱۳

روزنامه آمریکائی وال استریت ژونال فاش کرد که ولیعهد سعودی در تماس تلفنی با داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور خاورمیانه گفته است که هرگز انقلاب غرب علیه خود را در موضوع روزنامه‌نگار منتقد فراموش نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» نوشت که «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی هشت روز بعد از ناپدید شدن «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی در تماس تلفنی با «جرد کوشنر» داماد و مشاور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه میزان خشم واشنگتن از این موضوع را جویا شده است.

این روزنامه همچنین نوشته است که کوشنر در پیامی به بن سلمان خواستار کشف حقیقت واقعه شده است.

وال استریت ژورنال در ادامه نوشت: « بن سلمان به کوشنر تأکید کرده است که شوریدن غرب علیه خود را در این موضوع فراموش نخواهد کرد». 

گفته می‌شود که خاشقجی پس از انتخاب آمریکا به عنوان تبعید اختیاری از سال ۲۰۱۷ ستون‌نویس روزنامه واشنگتن‌پست بوده و در دوم اکتبر سال جاری پس از ورود به ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد. 

مقام‌های سعودی ابتدا مدعی شدند که او کنسولگری را ترک کرده و در روند تحقیق و کشف ابعاد مجهول این موضوع با مقام‌های ترکیه همکاری می‌کنند اما در ادامه از موضع گیری‌های خود بازگشته و به قتل این روزنامه‌نگار منتقد بر اثر مشاجره و درگیری با افراد حاضر در کنسولگری اعتراف کردند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز