خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد قهرمان جهان - بوداپست۲۰۱۸

یزدانی - تیلور ؛ زمانی برای انتقام / نازنین‌پهلوان رودروی حریف چغر آمریکایی

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۴۸۶

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز در بوداپست مجارستان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، تیم کشتی آزاد ایران با ترکیبی از ورزشکاران جوان و باتجربه به این رقابتها اعزام شده و پرامیدترین یار ما در این مسابقات حسن یزدانی، قهرمان جهان و المپیک است که رسول خادم و کادرفنی تیم ملی ایران حساب ویژه‌ای روی طلای او باز کرده اند و امیدوارند یزدانی روند خوب خود را حفظ کرده و دومین طلای پیاپی جهان را مال خود کند.

پیش از مسابقات همگان بر این باور بودند که یزدانی برای قهرمانی تنها یک رقیب دارد و آن هم دیویدتیلور آمریکایی است که یه یکبار در مسابقات جام جهانی در کرمانشاه یزدانی را ضربه فنی کرد اما نابغه کشتی ایران و جهان خیلی زود آن شکست را فراموش کرد و از آن شکست پلی ساخت به سوی پیروز‌های متوالی.

اتفاق جالبی که در وزن کشی این وزن رخ داد رویارویی یزدانی و تیلور در همان دور نخست است. مسابقه‌ای که انتظار آن را در فینال می‌کشیدیم اما باید در دور نخست نظاره‌گر آن باشیم. یزدانی روی کاغذ شانس بیشتری نسبت به تیلور دارد اما از اردوی تیم آمریکا خبر می‌رسد مربیان این تیم برنامه ویژه ای برای این کشتی تدارک دیده اند و رسول خادم باید برای این مسابقه نحوه صحیح کشتی گرفتن با این حریف را برای یزدانی تشریح کرده تا او بتواند با شکستن شاخ غول آمریکایی به دومین طلای پیاپی مسابقات جهانی برسد.

نبرد حسن یزدانی و تیلور طبق برنامه چهل و هشتمین کشتی در ۴ وزن نخست خواهد بود که روی تشک C برگزار می شود. با این وضعیت و با توجه به شروع کشتی ها از ساعت ۱۲ روی ۳ تشک به صورت همزمان، احتمالا این مبارزه حدود ساعت ۱۳ انجام خواهد شد. حسن یزدانی نشان داده از هیچ حریفی نمی ترسد؛ اما برخی معتقدند سبک کشتی او به این حریف آمریکایی نمی خورد و به همین خاطر باید با برنامه ریزی بهتر و ریسک کمتری روی تشک برود تا با شکست تیلور مسیر قهرمانی را برای خود هموار کند.

یزدانی اگر بتواند این حرف قلدر آمریکایی را شکست دهد کار چندان سختی برای قهرمانی نخواهد داشت و احتمالا مدال زرین طلا را به گردن خواهد آویخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز