خبرگزاری کار ایران

مرد طلایی کاروان المپیک ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

خوشحالم که دل مردم را شاد کردم/ بار دیگر طلای المپیک را تکرار می‌کنم

یزدانی می‌گوید: خوشحالم که با کسب مدال طلای المپیک توانستم دل مردم ایران را شاد کنم.

حسن یزدانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2016 در خصوص کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی دسته 74- کیلوگرم المپیک ریو، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: خوشحالم که با کسب مدال طلای المپیک توانستم دل مردم ایران را شاد کنم و بعد از 16 سال مدال طلای المپیک را برای کشتی ایران کسب کنم. رقابت فینال بسیار سخت بود، ولی با راهنمایی‌های آقای خادم توانستم در ثانیه‌های آخر حریف روس خود را شکست دهم.

نماینده وزن 74- کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در خصوص آینده قهرمانی خود خاطرنشان می‌کند: امیدوارم بتوانم در آینده هم نماینده خوبی برای کشتی ایران باشم و به کسب مدال‌های خوش رنگ ادامه دهم و دل مردم ایران را شاد کنم. مدال طلای المپیک بسیار ارزشمند است و این موضوع باعث می‌شود باز هم بخواهم مدال طلای المپیک خودم را تکرار کنم.

مرد طلایی کاروان المپیک 2016 ایران پیش تر در مورد رقابت‌های المپیک و هدفش برای کسب مدال طلای المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا گفته بود: در جایی که من زندگی می‌کنم  به نوعی زندگی مردم در کشتی خلاصه می‌شود. شاید این هدف من آرزوی بسیاری از مردانی باشد که در جویبار متولد می‌شوند. در ماه‌های اولی که تمریناتم را شروع کرده بودم، بعد از اتمام تمرین، پدر و مربیانم برای من  آرزو می‌کردند که در آینده به موفقیت‌های بزرگی دست یابم. همان آرزوها از دوران نوجوانی به هدف اصلی زندگی من بدل شد. رفته رفته با تشویق‌های پدرم تمرینات را با جدیت دنبال کردم، تا جایی که به آرزوی مردم ایران که رسیدن به مدال طلای المپیک است نزدیک شدم. تا شروع مسابقات المپیک زمان زیادی باقی نمانده است، از لحاظ بدنی شرایطم ایده آل است و شرایط روحی مناسبی هم دارم. در فاصله باقی مانده حواسم را برای رسیدن به خوش رنگ‌ترین مدال ورزشی جهان بیشتر جمع می‌کنم. هر روز که می‌گذرد من به مدال طلای المپیک نزدیک‌تر می‌شوم.

کد خبر : ۴۰۳۹۳۳