خبرگزاری کار ایران

مصدومیت کاپیتان سپاهان دردسرساز می‌شود؟

مهدی کیانی، غایب همیشگی بازی‌های بزرگ

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۴۰۲

مهدی کیانی روز گذشته مقابل نساجی دچا مصدومیت شد و احتمال دارد بازی حساس مقابل استقلال را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی کیانی، هافبک دفاعی و کاپیتان سپاهان که یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های این تیم است روز گذشته در جریان دیدار مقابل نساجی دچار مصدومیت سختی شد که باعث شد دقایقی از زمین بازی خارج شود.

کیانی که تا پیش از این بازی 3 اخطاره بود نگرانی گرفتن کارت زرد چهارم و محرومیت از دیدار حساس هفته دهم مقابل استقلال را داشت ولی حالا برخلاف تصورات این مصدومیت است که ممکن است باعث غیبت او در دیدار حساس مقابل استقلال شود.

کیانی بازیکن جنگنده‌ای است و با توجه به خصوصیات بازی او معمولاً تمارض به مصدومیت و بزرگنمایی در کارش نیست و در تراکتورسازی هم هربار او را غلتان روی زمین دیدیم شاهد غیبت چند هفته‌ای در دیدارهای بعدی بودیم و به همین دلیل نگرانی غیبت او برابر استقلال در دل هواداران سپاهان و کادرفنی ایجاد شده است.

کیانی دقایقی از بازی خارج شد که تعویض‌های سپاهان انجام شده بود و به دلیل 10 نفره نشدن تیمش در ثانیه‌های پایانی بالاجبار به زمین برگشت ولی حرکت لنگان و کُند او در زمین نشان از این داشت که با درد در زمین در حال بازی است.

در صورت غیبت کیانی در هفته دهم، سپاهان با مشکل جدی در پست هافبک دفاعی روبرو می‌شود چرا که دیگر بازیکن طلایی پوشان در این پست یعنی میلاد سرلک هم به تازگی عمل جراحی فتق انجام داده و تا 3 هفته آینده قادر به همراهی تیمش نیست و دست قلعه‌نویی در این پست خالی می‌ماند و باید از بازیکن غیر تخصصی در این پست مهم استفاده کند.

اگر کیانی برابر استقلال غایب باشد می‌توان عدم حضور او در این دیدار مهم را با شرایط دو فصل گذشته در تراکتورسازی مقایسه کرد که در بازی حیاتی مقابل پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم سه اخطاره شد دست قلعه‌نویی را خالی گذاشت و از همان ناحیه‌ای که او در زمین پوشش میداد ضربه خورد و شکست 3 بر صفر تراکتورسازی برابر پرسپولیس حتی این تیم را از کورس قهرمانی خارج کرد.

باید دید تلاش کادرپزشکی سپاهان برای رساندن این بازیکن به هفته دهم نتیجه می‌دهد یا شاهد عدم حضور این بازیکن در دیدار حساس هفته آینده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز