خبرگزاری کار ایران

مهدی کیانی و ابهام در حضور مقابل سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۳۴

کاپیتان تراکتورسازی وضعیت نامعلومی برای دیدار هفته دوازدهم تیمش دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی که چندی پیش با رای انضباطی به مدت 2 ماه از حضور در میادین و همراهی تیمش محروم شده بود، بعد از مدتی و با پیگیری‌های انجام شده از سوی باشگاه اعلام شد که یک ماه از محرومیت وی به 4 ماه محرومیتی تعلیقی این بازیکن اضافه شده است تا او مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار با سپاهان نداشته باشد.

این بازیکن حتی در دیدار فینال جام شهدا مقابل سایپا هم حضور داشت و در پایان جام قهرمانی را به عنوان کاپیتان تیمش بالای سر برد.

جام شهدا با وجود تدارکاتی بودنش زیر نظر سازمان لیگ بوده و محرومیت‌های رسمی روی آن اعمال می‌شود.

با به میدان رفتن کیانی در دیدار با پدیده و سایپا، خیال تراکتوری‌ها از اتمام دوری کیانی از ترکیب راحت شد ولی در فهرست محرومان هفته دوازدهم که از سوی سازمان لیگ اعلام شد، نام مهدی کیانی هم به چشم می‌خورد تا مشخص شود این بازیکن در هفته دوازدهم هم در ترکیب تیمش غایب خواهد بود.

ظاهراً تراکتوری‌ها اعتراض خودشان را به این حکم به مسئولان فدراسیون اعلام کرده و در تلاش هستند به هر شکل ممکن اجازه حضور کیانی مقابل سپاهان را بگیرند، هرچند با توجه به اعلام نام او در جمع محرومان هفته، بعید است تغییری در این فهرست اعمال شود.

تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر روز دوشنبه در اصفهان میهمان سپاهان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز