خبرگزاری کار ایران

اخوان: در مورد رفیعی و دژاگه هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم/ مشکل مجوز حرفه‌ای ما به ورزشگاه نقش جهان بر‌می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۱۷

سرپرست سپاهان در مورد شرایط این تیم و حواشی اخیر پیرامون باشگاه می‌گوید.

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شایعات اخیر نقل و انتقالاتی این باشگاه اعلام کرد: طبیعی است که با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات، شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف در مورد جابجایی بازیکنان شروع می‌شود ولی در حال حاضر 4 بازی دیگر تا پایان نیم فصل باقی مانده است و نمی‌توان در این مورد نظر قطعی داد و به وقتش مذاکره با بازیکنان مورد نظر شروع می‌شود.

وی در مورد علاقه سپاهان به جذب سروش رفیعی و اشکان دژاگه گفت: این دو نفر بازیکنان بزرگی هستند و می‌توانند برای هر تیمی مفید باشند. در حال حاضر هنوز به جمع‌بندی نهایی در مورد بازیکن خاصی نرسیده‌‌ایم و فقط صحبت‌های ابتدایی با کادرفنی در مورد بازیکنان مورد نظر انجام شده است ولی هنوز نه در مورد بازیکنی به جمع بندی رسیده‌ایم و نه مذاکره‌ای انجام شده است و همانطور که گفتم فعلاً هر چیزی اعلام می‌شود گمانه‌زنی است.

سرپرست سپاهان در مورد عدم اعطای مجوز حرفه‌ای به این باشگاه عنوان کرد: باشگاه ما همیشه از باشگاه‌های حرفه‌ای و اصولی بوده است و در سال‌های اخیر بدون کوچکترین مشکلی در این زمینه به فعالیتش ادامه داده است. مشکلی که امسال برای ما پیش آمده است مربوط به ورزشگاه نقش جهان است که هنوز یک سری مشکلات از جمله مسائل امدادرسانی و گیت‌های ورود و خروج و از این قبیل وجود دارد که مشکلات اساسی هم نیستند و به راحتی قابل حل است و به زودی برطرف خواهد شد.

اخوان در پایان در مورد وضعیت سپاهان در لیگ برتر گفت: شرایط خوبی نداریم ولی در تلاشیم تا با برطرف کردن مشکلات مثل همیشه با نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم و سپاهان را به جایگاه واقعی‌اش نزدیک‌تر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز