خبرگزاری کار ایران

ماشین سازی 0-0 نفت مسجدسلیمان؛ به سود رقبا!

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۲۸۹

دیدار 2 تیم ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان عصر جمعه از ساعت 15 و 30 دقیقه با حضور نزدیک به 1500 نفر تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نیمه اول این بازی توپ و میدان در دست سبز قباها بود ولی بازیکنان ماشین سازی نتوانستند به گل برسند و این فرشاد جان فزا بود که در دقیقه 43 بازی از اشتباه خط دفاع ماشین سازان استفاده کرد و گل اول بازی را برای تیمش نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند.

در ادامه بازی شاگردان مهاجری با ارائه یک بازی سرعتی و هجومی سعی در تغییر نتیجه داشتند تا اینکه دقیقه 90 بازی توسط رضا خالقی فر توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

در این بازی مجتبی بیژن دقیقه 17، محمود قائد رحمتی دقیقه 2+45 از تیم نفت مسجد سلیمان و سید احمد موسوی دقیقه 73، خرم الحسینی دقیقه 87 بازی از ماشین سازی کارت زرد گرفتند.

سید محمد خرم الحسینی دقیقه 22 با محسن یوسفی، اسماعیل فرهادی دقیقه 55 با توحید غلامی و محمد قادری دقیقه 69 با مصطفی سالاری از تیم ماشین سازی و اکبر آفاقی دقیقه 64 با سید پیمان میری و میلاد میداودی دقیقه 87 با فرشاد جان فزا و فرشید مهمدی دقیقه 3+90 با اسماعیل شریفات از تیم نفت مسجد سلیمان تعویض شدند.

داوری این بازی را سید مهدی مرجان، مهدی الوندی، عسگر محمدی، یاسر همرنگ و بهرام مهر پیما به عنوان ناظر بازی بر عهده داشتند.

با این نتیجه تساوی این دیدار، تیم ماشین سازی با کسب 9 امتیاز در رده دوازدهم و تیم نفت مسجد سلیمان با 3 امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز