خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر:

معلمان در بخش معیشت با مشکلات جدی روبرو هستند

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۲۱

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: فرهنگیان و معلمان در بخش معیشت، منزلت اجتماعی و سلامت، با مشکلات جدی روبرو هستند .

به گزارش ایلنا، صادق علی بیکی پنجشنبه در نشست با همکاران اداری آموزش و پرورش شهرستان بهشهر اظهار کرد: در جامعه ای که معلمان آن جامعه با مشکل معیشتی و دغدغه های مختلف اقتصادی روبرو باشند؛ بارقه های امید برای رسیدن به توسعه کمرنگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه معلمان در آموزش و پرورش نقش محوری بر عهده دارند؛ افزود: نقش معلمان در جامعه نقش هدایتگری است و باید جامعه معلم را بعنوان مهمترین عنصر توسعه جامعه کشف و برای رفع دغدغه های آنان تلاش کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: مسوولیت هایی که در اختیار ما نهاده شده است؛ فرصت هایی برای خدمتگزاری و نعمتی است که باید بری رفاه حال مردم و خدمت به آنان استفاده شود.

علی بیکی مهمتزین وظیفه در هر شغلی را افزایش کارکردها دانست و بیان داشت: معلمان و فرهنگیان هم باید به توسعه کارکردهای خود و اخلاص در عمل توجه کنند؛ چرا که ماندگاری ما در گرو اخلاص ما در عمل است.

وی با اشاره به اینکه هنوز در جامعه ما آموزش و پرورش را بعنوان زیرساخت توسعه نمی دانند؛ اضافه کرد: باید جامعه، آموزش و پرورش را در فرآیند توسعه پیدا کند و باید همگان دغدغه این نهاد را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: در جامعه ای که معلمان بعنوان اصلی ترین عنصر توسعه جامعه دغدغه داشته باشند؛ بارقه های امید برای رسیدن به توسعه کمرنگ خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز