خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

اجرای بیش از ۱۰۹ هزار تن روکش آسفالت در محورهای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۵۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۰۹ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت به منظور روکش محورهای استان استفاده شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، جواد یوسفی امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها، اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح راه‌های شریانی و روستایی استان اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیت‌های گسترده‌ای نیز در زمینه ترمیم و لکه‌گیری روکش آسفالت های محورهای ارتباطی استان توسط این اداره کل انجام شده است، تصریح کرد: بیش از 166 هزار مترمربع از روکش آسفالت راه‌های استان در این مدت لکه گیری شده است و به این منظور 20 هزار و 800 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است .

یوسفی ادامه داد: هدف نگهداری راه، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن،کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

این مقام مسئول با اشاره به اولویت روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان؛ گفت: آزدراه‌های زنجان – تبریز، زنجان – قزوین، محورسلطانیه – خدابنده – همدان، ابهر- قیدار، زرین رود به گرماب و راه‌های روستایی اولنگ، خرم درق، کردناب و زاغج در شش ماهه نخست سال جاری روکش آسفالت شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز