خبرگزاری کار ایران

دبیرکل بیمه سلامت مطرح کرد:

صرف ۷۰ درصد اعتبار دارویی بیمه سلامت تهران در ۱۰ داروخانه

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۴۳

دبیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: بعد از بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها بیشترین هزینه را برای این اداره کل داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، کوروش فرزین با اشاره به اینکه ۶ هزار موسسه در بخش خصوصی و دولتی طرف قرارداد با این اداره کل هستند، گفت: بعد از بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها بیشترین هزینه را برای این اداره کل به خود اختصاص داده‌اند. از مجموع هزینه دارویی این اداره کل در سطح استان تهران به طور متوسط بین ۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه‌ها در داروخانه خصوصی و ۵۰ تا ۶۰ درصد در داروخانه‌های دولتی است.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران افزود: حدود ۷۰ درصد هزینه دارویی این اداره کل تنها مربوط به ۱۰ داروخانه است که عمدتا شامل داروخانه‌های هلال‌احمر، ۲۹ فروردین، ۱۳ آبان و برخی دیگر از داروخانه‌هاست که داروی خاص توزیع می‌کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، فرزین با اشاره به اینکه به طور میانگین ماهانه حدود ۱۸۰ میلیارد تومان در بخش درمان استان تهران اعم از دولتی و خصوصی هزینه می‌شود، گفت: ماهیانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ مرکز اسناد خود را با تاخیر به سازمان ارسال می‌کنند که دلایل مختلفی برای آن وجود دارد که البته مبالغ آنها از نظر ریالی چندان قابل توجه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز