خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل:

جلسات کمیسیون کارگری در محل واحدهای تولیدی مشکل دار برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۸۹۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت : مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی در جلسات کمیسیون کارگری شورای تامین در محل کارخانه و واحدهای تولیدی استان بررسی و مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی نواداد در جلسه کمیسیون کارگری شورای تامین که در محل شرکت الکترونیک پردازش سبلان برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: اشتغال جوانان و جلوگیری از بیکاری کارگران واحدهای تولیدی استان بعنوان شاخص امنیتی در جلسات کمیسیون کارگری شورای تامین پیگیری می‌شود و بر اساس تصمیم این کمیسیون، با هدف بررسی، هماهنگی مدیران و برطرف کردن موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، جلسات کمیسیون کارگری شورای تامین با حضور مدیران دستگاه ها و بانک ها در محل کارخانه و واحدهای تولیدی برگزار می شود.

رئیس کمیسیون کارگری شورای تامین استان با  بیان اینکه متاسفانه اینگونه نیست که مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی نظام مند و کانالیزه برطرف شود و پیگیری سرمایه گذاران و مدیران را می‌طلبد ، تلاش برای ممانعت از بیکاری حتی یک کارگر را هدف اصلی جلسات این کمیسیون عنوان کرد.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به برنامه ریزی تیم اقتصادی استان برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان گفت: با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و تیم اقتصادی استان روند پرداخت تسهیلات و رفع موانع تولید استان تسهیل و تسریع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز