خبرگزاری کار ایران

۱۸ کارگر شهرداری بندر عباس اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۶۳۷

۱۸ کارگر خدماتی و فضای سبز شهرداری بندرعباس به دلیل عدم نیاز تعدیل شدند.

به گزارش ایلنا، ۱۸ کارگر خدماتی و فضای سبز شهرداری بندرعباس بنا بر اعلام عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس از دو هفته پیش به علت عدم نیاز از کار اخراج شده‌اند.

اسماعیل بواشه (عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس) در خصوص اخراج کارگران شهرداری بندر عباس در جلسه‌ی شورای اسلامی این شهر گفته است: ۱۸ نفر از کارگران شهرداری بندرعباس متأسفانه در سایه بی‌تدبیری و اوج مشکلات اقتصادی از کار اخراج شده‌اند که این افراد با چندین ماه مزد معوقه دارای وضعیت مالی خوبی نیستند و متأسفانه هیچ حمایتی از آنها صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه کارگران اخراج شده سابقه ۷ تا ۱۵ ساله کار در شهرداری بندر عباس را دارند، تاکید کرد: در این رابطه به کارگران گفته شده شما نیروی ماذا هستید این درحالی‌ست که ظرف یک سال گذشته شهرداری بندرعباس  مرتبا نیروی کار جدید استخدام کرده است.

 رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سالهای اخیر در حق کارگران شهرداری بندرعباس اجحاف شده که به عنوان نمونه می‌توان به پرداخت نکردن حق سنوات و عیدی سالیانه و همچنین پرداخت نشدن حق بیمه درمان این کارگران اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه کارگران خدماتی و فضای سبز نجیب‌ترین و پرتلاش‌ترین افراد هستند، خاطرنشان کرد: باید به این افراد زحمتکش توجه شود چراکه اگر یک روز نباشند شهر را بوی تعفن برمی‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز