خبرگزاری کار ایران

آمادگی کامل یگان‌های ویژه برای تسهیل تردد زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۰۱

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به تلاش ها و اقدامات خوبی که برای تسهیل تردد زائران اربعین صورت گرفته است، گفت: یگان ویژه با آمادگی کامل برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی انجام وظیفه می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حبیب اله جان نثاری" در بازدید از مرز مهران با بیان اینکه یگان‌های ویژه امسال با ایجاد لایه کنترلی با احترام و اقتدار به زوار خدمت می کنند، اظهار داشت: تمامی دغدغه نیروی انتظامی، تامین امنیت مردم و زائران امام حسین (ع) است و همه نیروهای یگان ویژه، مرزبانی، انتظامی و راهور در مرزها بسیج شده اند تا امنیت و خدمات رسانی کنند تا زائران سفر معنوی خود را به صحت و سلامت بگذرانند.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا  یادآور شد: اقدامات ستادی، پشتیبانی و مهندسی از شهریور ماه تاکنون توسط یگان ویژه در مرز مهران در حال انجام است.

سردار جان نثاری، ایجاد امنیت درطول مسیر راهپیمایی و برقراری نظم، امنیت و حفظ جان زائران را از اولویت های این ماموریت عنوان و تصریح کرد: یگان ویژه با آمادگی کامل و تدابیر اندیشیده شده جهت تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در مرز مهران اجرا می کند.

وی در ادامه مأموریت اربعین را توفیقی بزرگ، ارزشی و اعتقادی برای نیروهای یگان ویژه دانست و خاطرنشان کرد: کنترل امنیت و خدمات رسانی به زائران در مرز مهران در کنار دیگر نیروهای خدمات رسان، از عنایات ویژه خداوند متعال به یگان های ویژه ناجا بوده است که در انجام این ‌مهم از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نبوده و با خلوص نیت و با عزمی راسخ انجام وظیفه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز