خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

برنامه‌های آموزشی با نیازهای امروز دانش‌آموزان همسویی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۸۳

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مشکلات و موانع ما در آموزش و پرورش این است که برنامه‌های آموزشی و درسی با نیازهای فردی و دانش آموزی انطباق کامل ندارد و با این نیازهای فردی و اجتماعی همسو نیست و این ضعف ما محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در نهمین مجلس شورای دانش‌آموزی بیان کرد: مجلس شورای دانش‌آموزی یکی از مهمترین وظایفش تمرین مهارت‌های اجتماعی و فردی در جامعه دانش‌آموزی است.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: باید به این مهم توجه کنید که خودتان را برای آینده آماده کنید. شما آینده‌سازان انقلابی کشوری هستید که چهلمین سال از انقلاب خود را می‌گذارند.

وی ادامه داد: امروز نمایندگان مجلس شورای دانش آموزان از نقاط مخالف کشور با آداب و رسوم و زبان مختلف کنار هم جمع می شوند و با هم گفتگو، تامل و اندیشه کردن را تمرین می کنند و این دقیقا همان چیزی است که امروز جامعه ما به آن نیاز دارد.

او افزود: یکی از مشکلات و موانع ما در آموزش و پرورش این است که برنامه های آموزشی و درسی با نیازهای فردی و دانش آموزی انطباق کامل ندارد و با این نیازهای فردی و اجتماعی همسو نیست و این ضعف ما محسوب می شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز