خبرگزاری کار ایران

شفقی تاکید کرد:

راه‌اندازی موزه فرهنگ و هنر البرز در برنامه کار متولیان امر قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۸۸۷

معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج راه اندازی موزه فرهنگ و هنر استان را یکی از نیازهای بنیادین و زیرساختی در جهت مانایی هویت تاریخی این استان دانست.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی امروز در حاشیه آیین روز ملی البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین سال برگزاری روز ملی البرز به‌عنوان نماد هویتی سی و یکمین استان کشور خود حاکی از نگاه ویژه‌تری به این استان جوان با سابقه قابل توجه است.

وی با بیان اینکه تنوع قومیت‌های فرهنگی ارزش روز ملی البرز را دوچندان ساخته، افزود: تجلی حضور اقوام مختلف و ظرفیت‌های غنی فرهنگی – آیینی، ضرورت تدوین برنامه ای جامع در راستای تقویت انسجام، وحدت و همگرایی اجتماعی – فرهنگی، هر چه بیشتر و  بهره‌مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت ها را می طلبد.

فرماندار کرج با بیان اینکه روز ملی البرز نقطه عطف تاریخ فرهنگی این استان است، تصریح کرد: بنظر می رسد جانمایی نماد ملی البرز در ورودی استان بتواند زمینه شناخت هر چه بیشتر مردم ایران را با نماد فرهنگی – تاریخی این استان آشنا تر سازد. 

وی افزود: با توجه به سبقه تاریخی دبستان برزگران و وجود سرمایه های ارزشمند فرهنگی این استان راه اندازی موزه فرهنگ و ادب حرکتی ماندگار در مسیر اعتلا و مانایی سبقه و هویت تاریخی البرز باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز