خبرگزاری کار ایران

«استادکار» در فکر تولید اشتغال پایدار

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۷۸۳

بیکاری و نرخ پایین اشتغال‌زایی یکی از معضلاتی است که جمعیت جوان کشور ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند. براساس یکی از آخرین آمارهای منتشر شده مرکز آمار، بیش از سه میلیون و 400 هزار بیکار در کشور وجود دارد.

ایلنا؛ به گفته کارشناسان روند بیکاری با در نظر گرفتن شرایط فعلی به شکلی است که در سال 1400 تعداد بیکاران به بیش از پنج میلیون نفر خواهد رسید. همین آمار ساده نشان می‌دهد که بحران بیکاری مسئله‌ای جدی است که از همین امروز باید به فکر آن بود. نه تنها دولت، بلکه سازمان‌ها، شرکت‌های خصوصی و افرادی که دغدغه پیشرفت و توسعه کشور را دارند نیز باید به این معضل فکر کنند و تا جایی که می‌توانند برای حل آن تلاش کنند.

استادکار به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین خدمات است. این استارت‌آپ‌ که توانسته در ارائه خدمات موفق باشد فعالیت خود را از سال 96 شروع کرده و در طول همین مدت کوتاه توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. اما یکی از اهداف بزرگ استادکار که آن را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود پذیرفته، اشتغال‌زایی برای جوانان ایرانی و همچنین حفظ شغل‌های موجود در زمینه خدماتی است. استادکار سعی کرده با ایجاد بازار مناسب برای متخصص‌ها، شرایط اقتصادی آنها را نیز بهبود بخشد و موجب ایجاد رفاه اجتماعی برای تمام همکاران و متخصصان خود شود. به گفته یکی از مدیران پلتفرم استادکار، این شرکت توانسته ظرف مدت یک سال برای ده هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده و یا به حفظ شغل آنها کمک کند. البته به گفته بنیان‌گذاران اپلیکیشن استادکار، ماموریت‌شان هنوز تمام نشده و این راه همچنان ادامه دارد.

استادکار به دنبال کدام متخصص‌ها است؟

استادکار بیش از 270 خدمت ارائه می‌کند که این تعداد مدام در حال افزایش است. اپلیکیشن استادکار در تمام امور خدماتی شامل خدمات تاسیسات ساختمان، تعمیر لوازم منزل،شستشو و نظافت منزل، خدمات خودرو و حمل و نقل، خدمات پزشکی، سلامت و زیبایی، آموزشی، تحصیلی و همچنین خدمات عمرانی و دکوراسیون فعالیت می‌کند. تمام افرادی که در هر یک از این زمینه‌ها تخصص‌های فنی لازم را دارند می‌توانند با طی مراحل آسان، یکی از متخصص‌های استادکار شوند.

 «استادکار» در فکر تولید اشتغال پایدار

من هم می‌توانم با استادکار همکاری کنم؟

برای اینکه یکی از متخصص‌های استادکار شوید، کار سختی را در پیش ندارید. تنها کافی است توانایی‌های لازم برای ارائه خدمات مورد نظر استادکار را داشته باشید تا یکی از متخصصان خوش‌نام استادکار شوید. پلتفرم استادکار با سه دسته نیروی تخصصی همکاری می‌کند. کار با شرکت‌های خدماتی معتبر، همکاری با بیزینس‌های کوچک و انفرادی و همچنین استخدام افرادی که به صورت مستقیم زیر نظر استادکار فعالیت می‌کنند.

استادکار همیشه به دنبال بهترین‌ها است و این را می‌توان از شعار آن که انتخاب متخصصان خوش‌نام است متوجه شد. اگر فکر می‌کنید در کار و تخصص خود بهترین هستید می‌توانید با این مجموعه همکاری کرده و از تخصص خود کسب درآمد کنید.

چطور با استادکار همکاری کنم؟

برای همکاری با استادکار فقط سه مرحله ساده در پیش رو قرار دارد. نصب اپلیکیشن، تکمیل پروفایل و انجام مصاحبه. اما روند کار چطور است؟ اولین قدم برای همکاری با استادکار این است که اپلیکیشن متخصصان را  نصب کرده، در قدم بعدی باید اطلاعات شخصی و شغلی  را کامل کنید.  بعد از انجام مراحل فوق، تیم استادکار با متخصص تماس می‌گیرد تا برای مصاحبه به این شرکت مراجعه کنند. در این مرحله توانایی‌های فنی و اخلاقی فرد بررسی شده و پس از تایید نهایی، می‌توانند یکی از همکاران استادکار شوند.

 «استادکار» در فکر تولید اشتغال پایدار

چرا با استادکار همکاری کنم؟

استادکار یک بستر مناسب برای پیشرفت شغلی است و شخص براساس توانایی فنی و همچنین برخورد اجتماعی مناسب خود می‌تواند پیشرفت کرده و درآمد بیشتری کسب کند. همچنین با کمک استادکار از هزینه‌های سرسام آور تبلیغات خلاص شود.

اما فواید دیگر همکاری با استادکار چیست؟

به دست آوردن مشتری‌های جدید: استادکار افرادی را به شما معرفی می‌کند که شاید در دنیای واقعی هیچگاه نتوانید به آنها خدمت‌رسانی کنید. در واقع شما جریان درآمدی خود را دارید و استادکار به شما مشتری‌های بالقوه از سراسر شهر معرفی می‌کند تا درآمدتان افزایش پیدا کند.

کار برای همه: استادکار نه تنها از شرکت‌های بزرگ خدماتی بلکه از بیزنس‌های کوچک و انفرادی نیز کمک می‌گیرد. به این ترتیب راه پیشرفت حتی برای کسب‌و‌کارهای کوچک و محلی هم باز است.

درآمد بیشتر برای متخصص‌ها: استادکار به عنوان یک واسطه بین متخصص و افرادی که نیاز به خدمت دارد عمل می‌کند و هزینه‌ای که برای هر خدمت دریافت می کند بین 1000 تا 3000 تومان است. طرح حمایتی استادکار برای افرادی که به تازگی به این مجموعه اضافه شده‌اند نیز جالب است. زیرا در سه ماه اول و یا در 50 پیشنهاد اول لازم نیست مبلغی به استادکار پرداخت کند. به این صورت متخصص فرصت دارد به خوبی در بازار استادکار جا بیفتد و مشتری‌های خود را به دست بیاورد.

زمان در اختیار متخصص‌ها: این متخصص‌ها هستند که با بررسی پیشنهادهای مختلف، درخواست ارائه خدمات را قبول می‌کند. بنابراین زمان کارکردن دست متخصص است و می‌تواند با برنامه ریزی مناسب، هر زمان که خواست به انجام فعالیت بپردازد.

پشتیبانی استادکار: پشتیبانی مناسب استادکار هم در خدمت مشتری و هم در خدمت متخصصان است. به همین دلیل در صورت بروز هرگونه مشکل و یا اختلاف، استادکار همراه شما خواهد بود.

وظیفه ما چیست؟

استادکار نیز مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های خدمت‌رسان، بار اشتغال‌زایی برای بخشی از جوانان و متخصصان فنی جامعه را به عهده گرفته است تا به توسعه و پایداری کشور کمک کند. ما نیز می‌توانیم با حمایت و سفارش خدمات از اپلیکیشن و وبسایت استادکار، به جوانان  برای داشتن شغل پایدار کمک کنیم.

برای سفارش خدمات می توانید به وب‌سایت استادکار مراجعه کنید و یا اپلیکیشن آن را از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز