خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

هشدار درباره ویزاهای جعلی اربعین/آغاز ثبت‌نام اتباع بیگانه از روز یکشنبه

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۴۰۶

معاون سازمان حج و زیارت ضمن هشدار در خصوص ویزاهای جعلی اربعین گفت: اتباع خارجی که در ایران اقامت دارند می‌توانند از روز یکشنبه عصر در خصوص ثبت‌نام سفر اربعین از طریق سامانه سماح اقدام کنند.

اکبر رضایی (معاون سازمان حج و زیارت) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ثبت‌نام زائران سفر اربعین گفت: سازمان حج و زیارت یکی از کمیته‌های دوازدگانه ستاد اربعین است و سیستم رسمی که ستاد مرکزی اربعین کشور برای ثبت‌نام و دریافت ویزای زائران اربعین معرفی کرده سامانه سماح است و کمیته ثبت‌نام اعزام نیز در اختیار سازمان حج و زیارت قرار دارد.

وی با هشدار در خصوص دریافت ویزاهای جعلی از طریق ثبت‌نام در دفاتری غیر از سامانه سماح ادامه داد: بدیهی است، هرگونه اقدامی در خصوص ثبت‌نام برای سفر اربعین خارج از سامانه سماح تایید شده نیست و چنانچه زائران به غیر از سامانه سماح اقدام به ثبت‌نام برای سفر اربعین کنند، ممکن است با مشکل مواجه شده و ویزای جعلی دریافت کنند، کمااینکه این روزها در مرزها گزارشاتی از افرادی که با ویزاهای جعلی به مرز مراجعه می‌کنند نیز داشتیم.

معاون سازمان حج و زیارت با تاکید براینکه هیچ‌گونه سیستم ثبت‌نام غیر از سامانه سماح و دریافت ویزا غیر از این طریق تایید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین مقرر شده است، اتباع خارجی که در ایران اقامت دارند و متقاضی صدور ویزا هستند، راهکاری برای ثبت‌نام آنها نیز فراهم شده و آنها بتوانند از طریق همین سامانه سماح برای ثبت‌نام اقدام کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: اتباع خارجی که در ایران اقامت دارند، می‌توانند از روز یکشنبه عصر برای ثبت‌نام در سامانه سماح اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز