خبرگزاری کار ایران

در استان البرز صورت گرفت؛

بررسی عملکرد شش ماهه نخست دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۱۹۸

عملکرد شش ماهه اول سال1397 دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد بررسی شد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل فلاح نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در جمع مدیران دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان البرز، گفت: بررسی و پیگیری مشکلات اقتصادی در استان البرز از طریق همکاری و همفکری مدیران اقتصادی استان امکان پذیر است. 

فلاح از برگزاری جلسات متعدد اعضای شورای مذکور با تشکل‌های بخش خصوصی و انجمن های صنفی استان با هدف رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار استان البرز خبر داد و خاطرنشان ساخت: همه همت ما در شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان البرز این است که فرموده مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی را تحقق ببخشیم و با همکاری سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان که متولی بخش های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت استان میباشند در راه این امر مهم گام برداریم. 

بنابراین گزارش در ادامه این جلسه، صادق کریمی، مدیرکل گمرک استان البرز ضمن اشاره به بسته های حمایتی گمرک از قبیل ضمانت نامههای بانکی مدت دار، انبارهای تخصصی در محل و ترخیص نسیه کالا افزود: در ماه های اخیر ارزش ریالی صادرات استان البرز معادل 188 درصد و ارزش وزنی آن معادل 36 درصد افزایش یافته است. 

همچنین در این جلسه علیرضا نصرتی فر از رشد بورس، طی ماههای اخیر خبر داد و بر ضرورت توجه به فرهنگ سازی در حوزه بازار سرمایه و توسعه کیفی بورس تاکید کرد. 

در ادامه جلسه نیز محمدباقر طبیعی نژاد، مدیرکل بیمه ایران در استان البرز گزارشی از وضعیت بیمه ای استان البرز طی شش ماهه اول سال 1397 ارائه کرد و از رشد 36 درصدی ارزش صدور بیمه نامه ها در استان البرز خبر داد. 

شایان ذکر است وزیر امور اقتصادی و دارایی در سال 1394 به استناد اصل 138 قانون اساسی و در راستای تحقق سیاستهای کلی نظام اداری، اهداف و سیاستهای اقتصادی و مالی کشور و به منظور ایفای دقیق و جامع وظایف و ماموریتهای محوله در نامهای، دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی مدیران استانی این وزارتخانه در استان البرز به ریاست نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز و با عضویت مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در البرز (مالیاتی، گمرک، بانک، بیمه و بورس) را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز