خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد:

آزادی سه گروگان از چنگ قاچاقچیان انسان در زاهدان/ دستگیری دو قاچاقچی

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۱۸۱

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری دو قاچاقچی آدم ربا و آزادی سه گروگان در زاهدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری گفت: اوایل مهرماه با کسب خبری مبنی بر گروگانگیری سه تبعه خارجی در محدوده شهر خاش موضوع در دستور کار تیمی از پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی دقیق پرونده مشخص شد سه تبعه خارجی غیرمجاز که بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن دارند هنگام انتقال به مناطق مرکزی کشور توسط قاچاقچیان انسان؛ گروگان گرفته شده و آدم ربایان با تماس با خانواده این افراد در آنسوی مرز‌ها تقاضای ۴۰۰ میلیون ریال وجه نقد برای آزادی این افراد می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افسران زبده پلیس امنیت عمومی با همکاری تیمی از پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان‌ها آغاز کردند.
 
وی عنوان کرد: ماموران انتظامی با گسترش چتر اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی مخفیگاه متهمان را روز گذشته در محدوده شهرک آتش نشانی شهر زاهدان شناسایی کردند.
 
سردار قنبری بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضایی با محاصره مخفیگاه آدم ربایان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۲ آدم ربا را دستگیر و با راهنمایی متهمان سه فرد ربوده شده که در همان محدوده نگهداری می‌شدند، را آزاد کردند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا افزود: پلیس اجازه جولان به مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی را نمی‌دهد و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز