خبرگزاری کار ایران

با هلاکت دو سارق مسلح و رهایی گروگان‌‌ها؛

گروگانگیری ۱۵ ساعته در زاهدان پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۷۵

ماموران زبده‌ای از یگان ویژه، پلیس آگاهی و ماموران انتظامی زاهدان با همکاری قرارگاه قدس سپاه پاسداران و بسیج، مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات زاهدان به محاصره کامل درآورده و در درگیری مسلحانه که ۱۵ ساعت به طول انجامید، دو سارق مسلح به هلاکت و دو نفر از آنان نیز دستگیر شدند.

ایلنا: طی درگیری مسلحانه ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان با آدم ربایان و سارقان مسلح در زاهدان، دو تن از آنان به هلاکت و دو تن نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «ابراهیم قربان‌زاده» با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه در زاهدان، ماموران پلیس آگاهی، تحقیقات اطلاعاتی و انتظامی گسترده‌ای را برای شناسایی متهمان آغاز کردند.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات انجام شده و پیگیری سرنخ‌های موجود، پلیس موفق شد هویت سارقان مسلح را شناسایی و عملیات دستگیری آنان را طرح ریزی و به مرحله اجرا در آورد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه این خبر گفت: سارقان مسلح که عرصه را برخود تنگ می‌دیدند با ربودن دو پسر بچه از شهر زاهدان به مخفیگاه خود متواری شدند.

قربان‌زاده با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان اظهار داشت: ماموران زبده‌ای از یگان ویژه، پلیس آگاهی و ماموران انتظامی زاهدان با همکاری قرارگاه قدس سپاه پاسداران و بسیج، مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات زاهدان به محاصره کامل درآورده و در درگیری مسلحانه که ۱۵ ساعت به طول انجامید، دو سارق مسلح به هلاکت و دو نفر از آنان نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به آزادی دو پسر بچه خاطر نشان کرد: در پاکسازی محل درگیری تعدادی سلاح و مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز