خبرگزاری کار ایران

توضیحات سرپرست پیکان درباره لغو بازی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۷۷

سرپرست باشگاه پیکان به خبر لغو بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان با تایید این خبر گفت: آقای فتاحی به صورت تلفنی و شفاهی با ما صحبت کردند و ماهم به دلیل منافع ملی قبول کردیم که بازی با پرسپولیس در تاریخ دیگری برگزار شود. در همین راستا قرار است مراحل اداری موضوع هم طی شود تا جنبه رسمی به خود بگیرد ولی نکته ای که در این مسئله اهمیت دارد، این است که باشگاه پیکان در راستای منافع ملی و اینکه بازی پرسپولیس مقابل حریف قطری بسیار مهم بوده و در روند اعتلای فوتبال کشور بسیار تاثیر گذار است، این موضوع را قبول کرده و مثل همیشه باشگاه پیکان در چنین موضوعاتی پیش قدم بوده و خواهد بود.

طهماسبی در ادامه متذکر شد: اگر به جای پرسپولیس استقلال هم در چنین شرایطی بود حتما این کار را انجام می دادند.

طهماسبی در ادامه افزود : به خوبی می دانید تیمی که یک ماه از مسابقه به دور باشد متضرر خواهد شد و تیم فوتبال پیکان هم از این موضوع مستثنی نیست ولی به دلیل منافع ملی این موضوع را قبول کردیم.

طهماسبی در ادامه در خصوص اوضاع تیم فوتبال پیکان و اینکه امسال به دنبال  کسب سهمیه آسیایی هستند گفت: خدا را شکر فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع کردیم و در جمع مدعیان قرار داریم و می خواهیم با ادامه این روند شرایط خود در جمع مدعیان را تا پایان فصل حفظ کنیم، تا بتوانیم فصل آینده یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در جام باشگاه های آسیا باشیم. امسال مدیریت باشگاه جناب مهندس شیعی مانند سالهای گذشته زحمات زیادی را متحمل شدند و باید جوابگوی زحمات و تلاش های ایشان باشیم چرا که باشگاه هیچ کم  و کاستی ندارد . البته جا دارد از مهندس یکه زارع مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو  هم تشکر کنم که با حمایت از باشگاه و هیئت مدیره باعث شدند  تا باشگاه پیکان با ثبات مدیریتی در این سالها روند رو به رشد خود را حفظ کند و درواقع این ثبات و نگاه مثبت  به ورزش باعث موفقیت تیم فوتبال پیکان بوده است.

طهماسبی اشاره ای هم به بحث داوری ها در فوتبال دارد و می گوید: کمیته داوران باید تلفیقی از داوران جوان و با تجربه را در هر دیدار به کار بگیرد تا ضریب اشتباه آنها کمتر شود و تلاش نماید روز به روز به ارتقاء سطح داوریها کمک کند و برنامه ریزی نماید تا آسیب تیم ها از خطاهای احتمالی داوری به حداقل برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز